Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

De dierentolk

<< < (4/8) > >>

Yessica:

--- Citaat van: DeathMetalVeggie op 19 december 2003, 14:32:52 ---Ik vind het typisch en jammer dat er weer mensen gaan stijgeren en zich persoonlijk aangevallen voelen.

--- Einde van citaat ---

Ik vind het typisch en jammer dat jij kennelijk zo veel moeite hebt je postings te nuanceren.

--- Citaat ---Maar goed. Nee, ik vind niet dat je over de rug van dieren zulke onnozele flauwekul op de buis mag brengen. Die "dierentolk" vrouw vind ik echt net zo walgelijk als Jomanda.

--- Einde van citaat ---

Ik ook. Maar daar had jij het niet over.

--- Citaat ---Ik geloof best in het paranormale (sommige dingen) maar niet in huilende maria's en andere godsdienstwaanzin. Mensen die dat verkondigen vind ik stom.
--- Einde van citaat ---

Geloof je nou weer wel in het paranormale? Ben je dan ook een zweefteef? Wat een rotwoord trouwens.
Paranormale zaken en godsdienstwaanzin zijn overigens wel 2 totaal verschillende dingen hoor.

Poek:
Op zich heeft Deathmetalveggie zich alleen uitgelaten over Tineke, de dierentolk, de mensen die daarin geloven en een vrouw die met engelen praat. Niet over paranormale zaken in het algemeen. Hij had op die manier wel zijn posting genuanceerder kunnen maken, maar het lijkt er niet op dat ie daarnaar streeft.

DeathMetalVeggie:

--- Citaat van: Yessica op 19 december 2003, 14:55:40 ---Ik vind het typisch en jammer dat jij kennelijk zo veel moeite hebt je postings te nuanceren.

--- Einde van citaat ---

Zal m'n best doen..

--- Citaat van: Yessica op 19 december 2003, 14:55:40 ---Ik ook. Maar daar had jij het niet over.

--- Einde van citaat ---
Ja daar had ik wel over. Ik noemde haar zweefteef. Dat is een misselijk woord voor een misselijk iemand. Dat was NIET gericht aan alle mensen die in het paranormale geloven. Lees mijn post er nou maar eens rustig op na...

--- Citaat van: Yessica op 19 december 2003, 14:55:40 ---Paranormale zaken en godsdienstwaanzin zijn overigens wel 2 totaal verschillende dingen hoor.

--- Einde van citaat ---

Inderdaad, maar ik doelde hierbij op het programma van Tineke. Daar werd vaak veel aandacht aan die onzin besteed. De Dierentolk plaats ik in hetzelfde rijtje. De mensen die dit onvoorwaardelijk als zoete koek tot zich nemen acht ik niet bijster intelligent... het lijkt wel alsof (sommige) mensen, als het om dit soort dingen gaat, ineens hun verstand verliezen en hun ogen sluiten voor logica en gezond verstand. Dat is wel het probleem dat ik soms met paranormale figuren heb...

Maar nergens noemde ik mensen met paranormale gaven of met interesse daarvoor een zweefteef!

Lovelocker:
Je kunt iets "zweverig" vinden. Maar je komt al gauw aan iets wat voor mensen héél gevoelig ligt rn men is dan gauw gekwetst. Maar ja:  zo iemand als die dierentolk legt een bal voor open doel.

Draek:
Vandaag voor het eerst gezien. Slecht programma eigenlijk, en ook niet zo geloofwaardig. Maar ok, wat ik me dus afvraag als ze met dieren kan communiceren zonder gesproken taal, dan kan ze dus ook mijn gedachten lezen of iig communiceren zonder gesproken taal.
Tenminste dat lijkt me logisch.

Ik ben wel een redelijk 'zweverig' type enzo, maar deze dierentolk lijkt me nou ook weer niet eentje die me kan overtuigen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie