Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De dierentolk
DeathMetalVeggie:
--- Citaat van: Sander op 21 december 2003, 10:31:35 ---
--- Citaat van: DeathMetalVeggie op 18 december 2003, 23:17:05 ---De mensen die dit ook nog geloven zitten echt met een IQ van onder de 60.
--- Einde van citaat ---
Gek zeg, de laatste keer dat het bij mij is gemeten kwam er toch echt 142 uit...
--- Einde van citaat ---
Fijn voor je joh.
Christiaan:
--- Citaat van: DeathMetalVeggie op 21 december 2003, 17:11:23 ---
--- Citaat van: Sander op 21 december 2003, 10:31:35 ---
--- Citaat van: DeathMetalVeggie op 18 december 2003, 23:17:05 ---De mensen die dit ook nog geloven zitten echt met een IQ van onder de 60.
--- Einde van citaat ---
Gek zeg, de laatste keer dat het bij mij is gemeten kwam er toch echt 142 uit...
--- Einde van citaat ---
Fijn voor je joh.
--- Einde van citaat ---
He, waarom hebben we hier geen smilie die *tadadam-baf* doet? ;)
Yessica:
--- Citaat van: Christiaan op 21 december 2003, 17:16:41 ---He, waarom hebben we hier geen smilie die *tadadam-baf* doet? ;)
--- Einde van citaat ---
*tadadam-baf* .... uhm... daarbij denk ik -met mijn gewelddadige karaktertrekjes- aan een mitrailleur. Ik geloof dat jij vast iets anders bedoelt, maar wat....?
Christiaan:
Zo'n drum roll zoals ze ook bij Letterman doen ;D
Poek:
--- Citaat van: Sander op 21 december 2003, 10:31:35 ---Gek zeg, de laatste keer dat het bij mij is gemeten kwam er toch echt 142 uit...
--- Einde van citaat ---
Jij gelooft het dus? Waarom?
Ik geloof op zich wel in telepathie en gedachten lezen (althans, ik acht het heel goed voorstelbaar) dus dit zou op zich ook best kunnen. Maar het is ook wel makkelijk te faken. Ik heb het programma verder nooit langer dan een paar minuten gezien, dus kan er verder geen uitspraken over doen.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie