Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Aquariumliefhebbers hier?

<< < (22/81) > >>

Draek:
Het lijkt me opzich ook geen probleem als er geleidelijk over gegaan word. Gehaast is natuurlijk zelden goed.

Lovelocker:
Dragonfly rust niet voordat de leeuw naast het lam rust. Je zou Christen moeten worden, Dragonfly :devil:

Flapke:
Tamara,
Er zijn speciale opvangen voor papegaaien waar ze lekker de ruimte hebben, gezond voer (chips e.d. zijn echt heel slecht !) en speelgoed krijgen + dagelijkse verzoring en ook nog eens tussen hun soorgenoten zitten (spreken dezelfde taal)

Een kind van 4 jaar zet je toch niet in een hokje en gooit er af en toe wat te eten in ?

Dat zou onder kindermishandeling vallen. Ik wil je niet aanvallen maar in mijn ogen is dit net zo goed mishandeling. De dieren hebben toch recht op beweging, dat mag je ze toch niet ontnemen omdat je er zelf bang voor bent.
Dan zijn ze in een papegaaienopvang dus beter af. Beter voor jou want je hoeft je niet schuldig te voelen, en beter voor de papegaaien want die krijgen de verzorging waar ze minimaal recht op hebben.

Draek:

--- Citaat van: Lovelocker op 24 juni 2004, 11:42:29 ---Je zou Christen moeten worden, Dragonfly :devil:

--- Einde van citaat ---

Dat ben ik ook blijkbaar volgens de kerk :)

Tamara:
Ik weet dat het een vorm van mishandeling is, al gebeurd dit niet moedwillig.

Ik heb ze nog nooit van hun stokkie geramd.

En chips eten slecht? Tja, je moet ze eens zien schrokken en smullen, dat vinden ze heerlijk.

Ze schooien er zelfs om, ze zijn er verzot op.

Moet je ze dat dan ook nog afgaan nemen?

Als hun dat als plezierig ervaren, dan kan het toch geen kwaad?????

Maar ik wil hier even 1 ding over kwijt: I am not alone you know?????????????

Mijn vader beslist ook mee, en ik zeg niet dat het lullen tegen de bierkaai is, want mischien komt er ooit nog eens een dag dat ze inderdaad naar een speciale vogelopvang gaan, want ik zie ze graag gelukkig.

En wat dat aaien betreft: Ik aai de vogels heel voorzichtig in hun nek (zodat ze niet kunnen bijten) door de tralies heen.

KNUFFIE

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie