Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Aquariumliefhebbers hier?
Flapke:
Of ze ze zien weet ik niet, ik weet ook niet of ze zinken of drijven, maar die van ons happen ook kleine vliegjes uit het water enzo.
Ze speuren ook regelmatig de bodem af maar aan verdrinkende slakjes wil ik ook niet denken ...
Ga je een aquarium op maat laten maken ? Ik ken iemand in Belgie die aquariums maakt op maat, hij is echt supergoed (knoeit geen molecuul kit). Hij maakt ze ook vaak in NL en is schijnbaar de goedkoopste. Voor ons heeft hij een bak gemaakt van 3 meter !
Flapke:
haha, ben niet echt wakker
waterslakjes die verdinken ;D
Poek:
--- Citaat van: Blub op 09 juni 2004, 09:20:49 ---haha, ben niet echt wakker
waterslakjes die verdinken ;D
--- Einde van citaat ---
Nomen est omen?
fem fatale:
ik heb gister een stuk of 8 slakjes naar de bak met plantjes overgeheveld (ik heb veels teveel planten, dus een deel van de planten zit in een aparte bak, en mijn moeder vist daar af en toe een deel uit voor practica)
1 blijft er bij mijn guppen zitten, en die heet trijntje
de anderen kijken we nog even aan, misschien gaan er nog twee naar mijn moeder, want voor een profielwerkstuk wilden leerlingen kijken hoe waterleven reageert op bepaalde dingen, dan geef ik die gewoon ook een naam, en kunnen ze niet meer gevoerd worden
de anderen mag Bart wegvissen, en bij de schildpadden zetten, ik durf t zelf niet, maar t is wel een "betere" oplossing dan ze weggooien of in de sloot zetten (waar ze worden opgegeten door vissen die ik niet ken)
Mariek:
--- Citaat van: fem fatale op 08 juni 2004, 10:09:45 ---slakkendoodmiddel (t bestaat)
--- Einde van citaat ---
En 't heeft ook nog eens een geniale naam (even losstaand van het feit dat het een walgelijk vergif is), tenminste die voor tuinslakken: Escar-go (snappie?).
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie