Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Aquariumliefhebbers hier?

<< < (68/81) > >>

Laurie:

--- Citaat van: mirrie op 25 mei 2006, 15:16:11 ---Inmiddels is onze vis dood.

--- Einde van citaat ---
:(

@ Muis, als je vis niet wil eten is het misschien een idee om hem niet meer te voeren maar alleen waterpest (van die takjes) in je aquarium te doen. Als 'ie toch honger heeft zal hij daarvan gaan eten. Een paar dagen zonder eten zal niet zo erg zijn, want als je blijft voeren maar hij eet niet vervuilt het water geloof ik heel erg. Sterkte ermee.

Muis:

--- Citaat ---@ Muis, als je vis niet wil eten is het misschien een idee om hem niet meer te voeren maar alleen waterpest (van die takjes) in je aquarium te doen. Als 'ie toch honger heeft zal hij daarvan gaan eten. Een paar dagen zonder eten zal niet zo erg zijn, want als je blijft voeren maar hij eet niet vervuilt het water geloof ik heel erg. Sterkte ermee.

--- Einde van citaat ---

Ja, kan ik wel doen ja, had ik ook beetje aan gedacht maar was bang dat er misschien ziektekiemen op zouden zitten want dat kan die natuurlijk echt niet hebben nu. Bakje is beetje vuil nu maar ik zet die dalijk ff ergens anders in samen met al het water, en dan alleen het onderste bodempje waar de viezigheid ligt ff wegdoen en goed schoonspoelen dan gelijk, lijkt me beter dan het erin laten.

Muis:
Volgens mij eet die weer, al weet ik niet zeker of die het ook doorgeslikt heeft want hield het eerst een tijdje in de mond maar heb ff de korreltjes geteld die er nu nog lagen en als er dalijk meer liggen dan spuugt die het blijkbaar uit. Heb die net in het aquarium gezet weer, wel eerst schoongemaakt want zat dat oude water nog in, en de steentjes heb ik maar weggegooid en nu heeft die veel meer plek en lijkt al wat blijer.

Muis:
Visje leeft nog steeds en lijkt het prima te doen en is nu op weg naar zijn eigenlijke huis :) Dus ik ben gelukkig weer van de visjes verlost, klinkt misschien wat grof maar ben der blij mee want ik vind vissen eng en aquariums en ik samen zijn een regelrechte ramp al is het al stukken beter tegenwoordig, en voor een kleintje zoals deze ben ik niet echt bang. Dit lijkt me voor visjes ook niet echt handig.

Dakraam:
Hoi Allemaal ik wil graag informatie over het hebben van een aquarium?

En ook hoe duur het ongeveer is.  
Zou iemand mij daarmee helpen???

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie