Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Aquariumliefhebbers hier?
wendy:
Dankje!
Heb de site direct even aan de mensen die ik ken, met een goudvis in kom, doorgestuurd!
CarolineV:
Net zoals de onzin die verkocht wordt over dat een goudvis zich zou aanpassen aan de grootte van zijn kom. Vertel dat maar aan die van mij, die is nu al toe aan haar derde bak en we zijn druk aan het sparen voor een vierde, grotere bak. Ze groeit overal uit ::)
Ik snap niet waarom die vreselijke kommen hier nog niet verboden zijn. >:(
Caroline
Gabs:
oh nee, eerst onze kat aan de huidproblemen en nu de goudvis! er komt een grote wiite bult uit zijn huid. het is net een steentje. de schubben eromheen lijken te zijn opengevouwen en zijn een beetje rood. help wat is dit?
Laurie:
Het klinkt niet goed maar ik heb geen idee wat het kan zijn. Flink googelen misschien of kijk eens hier. Vraag het anders eens bij een echte auqariumwinkel (dus niet een dierenwinkel want die vinden (goud)vissen niet altijd even de moeite waard) of een dierenarts. Sterkte!
Sam:
Klinkt als witte stip, hier zijn middeltjes voor te krijgen bij de aquariumwinkel. Het kan ook een andere infectie zijn, er zijn ookbreed-spectrum middeltjes. Wel heel snel bij zijn, want het kan heel snel gaan met zo'n visje. Als je googlet krijg je ook veel informatie via de aquarium forums.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie