Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Aquariumliefhebbers hier?

<< < (19/81) > >>

Lovelocker:
Ik zou ervoor kiezen om toch enigszins naar de hond te "luisteren" Als die vlees lekker vind, zou die dat van mij dagelijks(een pietsie) krijgen als traktatie en zou ik het verder met goed vegetarisch voer doen.
Verder reageer ik niet verder, voor ik de neiging krijg hond plus Dragonfly in mijn aquarium te stoppen :P Er is geen beweging in mijn standpunt en ook niet in die van hem, dus het heeft geen enkele zin.

Poek:
Dragonfly moet maar eens goed naar de tekst van Over de muur luisteren.

Fabian:

--- Citaat van: Kiwi op 22 juni 2004, 12:08:02 ---Honden lusten misschien wel alles, maar ze hebben wel degelijk vlees nodig. Er is hier een tijd geleden al een hele discussie over gevoerd; kijk hier anders eens.

--- Einde van citaat ---

In die discussie wordt gezegd dat katten vlees nodig hebben en dat honden prima vegetarisch kunnen leven. :)

Draek:

--- Citaat van: Kiwi op 22 juni 2004, 12:08:02 ---Honden lusten misschien wel alles, maar ze hebben wel degelijk vlees nodig.

--- Einde van citaat ---

Nee dat waren katten die het echt nodig hadden. Honden niet.

Draek:

--- Citaat van: Lovelocker op 22 juni 2004, 12:34:12 ---Verder reageer ik niet verder, voor ik de neiging krijg hond plus Dragonfly in mijn aquarium te stoppen :P Er is geen beweging in mijn standpunt en ook niet in die van hem, dus het heeft geen enkele zin.

--- Einde van citaat ---

:)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie