Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

BoBo's in the Bush

(1/18) > >>

Fabian:
Iemand op MSN beweerde net dat er vanavond weer beestachtige praktijken gaan zijn op Yorin. Er is een nieuwe programma, bobo's in the bush http://www.rtl.nl/shows/bobosinthebush/

Bekende Nederlanders op Borneo die zelf moeten 'overleven'. Een figuur heeft met een speer een varken gedood. Het beest heeft volgens mijn info-bron 12 minuten lopen gillen e.d. voordat het was gedood. Ook kippen moesten eraan geloven.

Iemand anders hiervan gehoord?

Draek:

--- Citaat van: Fabian op 15 maart 2004, 13:04:19 ---Iemand anders hiervan gehoord?

--- Einde van citaat ---

In de reclame hoor je al wat krijsen tijdens het slachten geloof ik.

Christiaan:
Ik heb vanochtend 3FM geluisterd. Het was Mental Theo die als kranigste van het stel (volgens die chirurg van make me beautiful) het zwijn een speer door zijn keel heeft gestoten, waarna het dier inderdaad nog een tiental minuten heeft geleefd.

Tsja.

Wat ik me afvraag is waarom niemand het fatsoen had om de klus daarna goed af te maken.

Maar ja, bobo's in de bush, hoe decadent kan het zijn.

Fabian:
Nou mijn bezwaar is allereerst al een beest doden en laten lijden ter vermaak. Getuigt niet van beschaving.  Als hij dit op Nederlandse bodem had gedaan was het ook simpelweg strafbaar geweest.

maud:

--- Citaat van: Fabian op 15 maart 2004, 13:04:19 ---Het beest heeft volgens mijn info-bron 12 minuten lopen gillen e.d. voordat het was gedood.
--- Einde van citaat ---

:'(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie