Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

BoBo's in the Bush

<< < (3/18) > >>

Draek:

--- Citaat van: Poek op 15 maart 2004, 13:27:21 ---Als je vlees wilt eten moet je toch eerst een beest slachten?

--- Einde van citaat ---

Ja, maar bedoelde dat het hier nu duidelijk om vermaak gaat. Anders ga je het niet in zo een programma uitzenden. En het is geen overleven. Overleven is als je verdwaald raakt zonder tv-ploeg en de weg niet meer terug kan vinden. :)

Fabian:

--- Citaat van: Christiaan op 15 maart 2004, 13:27:43 ---
--- Citaat van: Fabian op 15 maart 2004, 13:12:59 ---Nou mijn bezwaar is allereerst al een beest doden en laten lijden ter vermaak.

--- Einde van citaat ---
Is alle TV vermaak?

--- Einde van citaat ---

Moet ik daaruit opmaken dat je vindt dat dit geen vermaak is? Wat is het dan wel, educatie?

Draek:

--- Citaat van: Christiaan op 15 maart 2004, 13:27:43 ---Is alle TV vermaak?

--- Einde van citaat ---

Ja. Dit soort programma's wel omdat het sterk van kijkcijfers afhangt. En het dus amusant en interessant moet zijn, waardoor de kijker gestimuleerd word om te kijken en waarbij deze het gevoel heeft dat deze zich ontspant.

Poek:

--- Citaat van: Dragonfly op 15 maart 2004, 13:29:48 ---
--- Citaat van: Poek op 15 maart 2004, 13:27:21 ---Als je vlees wilt eten moet je toch eerst een beest slachten?

--- Einde van citaat ---

Ja, maar bedoelde dat het hier nu duidelijk om vermaak gaat. Anders ga je het niet in zo een programma uitzenden. En het is geen overleven. Overleven is als je verdwaald raakt zonder tv-ploeg en de weg niet meer terug kan vinden. :)

--- Einde van citaat ---

Dus als iemand buiten de camera's om het beest geslacht had, en de deelnemers gaan het daarna opeten, dan is het geen probleem?

Christiaan:

--- Citaat van: Fabian op 15 maart 2004, 13:31:09 ---Moet ik daaruit opmaken dat je vindt dat dit geen vermaak is? Wat is het dan wel, educatie?

--- Einde van citaat ---
Geen idee.

Maar het is nog niet eens uitgezonden dus ik kan ook nog geen idee hebben. Ik heb trouwens geen TV dus ik ga er ook niks van zien denk ik. Maar dat komt wel vaker voor en dan kan ik toch meepraten, soms beter dan mensen die het wel kijken ;D

Ik sluit niet uit dat een programma de categorieen "vermaak" en "educatie" kan overstijgen, zelfs op Yorin. Bovendien heeft het programma ook iets te maken met een goed doel, meende ik op te vangen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie