Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
BoBo's in the Bush
Poek:
--- Citaat van: Yessica op 15 maart 2004, 15:23:04 ---Door een dier een speer door zijn strot te duwen en nog 10 minuten laten creperen? Bijzonder eductief.
--- Einde van citaat ---
Ik wist niet dat dat een normale manier van slachten is. Als dat zo is, dan zou het inderdaad in die cursus te zien zijn. En dat is dan inderdaad educatief.
Yessica:
--- Citaat van: Poek op 15 maart 2004, 15:29:56 ---Ik wist niet dat dat een normale manier van slachten is. Als dat zo is, dan zou het inderdaad in die cursus te zien zijn. En dat is dan inderdaad educatief.
--- Einde van citaat ---
Misschien eerst eens uitoefenen op een kat?
maud:
--- Citaat van: Yessica op 15 maart 2004, 15:42:31 ---
--- Citaat van: Poek op 15 maart 2004, 15:29:56 ---Ik wist niet dat dat een normale manier van slachten is. Als dat zo is, dan zou het inderdaad in die cursus te zien zijn. En dat is dan inderdaad educatief.
--- Einde van citaat ---
Misschien eerst eens uitoefenen op een kat?
--- Einde van citaat ---
:o
Poek:
--- Citaat van: Yessica op 15 maart 2004, 15:42:31 ---Misschien eerst eens uitoefenen op een kat?
--- Einde van citaat ---
Waarom haal je er allerlei irrelevante dingen bij? Ik vraag Dragonfly of een beest in een programma slachten wel 'mag' als het in een educatief programma is (zoals een cursus).
Yessica:
--- Citaat van: Poek op 15 maart 2004, 15:46:46 ---Waarom haal je er allerlei irrelevante dingen bij?
--- Einde van citaat ---
En dat vraag je mij? Het gaat hier om een op sensatiebelust programma dat met educatie niets te maken heeft. Dus waarom jij dat er dan bijhaalt... ???
--- Citaat ---Ik vraag Dragonfly of een beest in een programma slachten wel 'mag' als het in een educatief programma is (zoals een cursus).
--- Einde van citaat ---
Wat een onzinnige vraag. Lijkt me niet. " Slachten met kijkers" of zo? Gewoon effe uitproberen of het lukt thuis?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie