Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

BoBo's in the Bush

<< < (9/18) > >>

maud:

--- Citaat van: Yessica op 15 maart 2004, 15:55:05 ---Gewoon effe uitproberen of het lukt thuis?

--- Einde van citaat ---

Misschien nieteens zo'n slecht idee. Iedereen moet eerst zn eigen dieren opeten (huisdier) voor het naar de winkel mag voor een ander stuk vlees.
Wie weet hoeveel veggies er dan bij komen :)

Poek:

--- Citaat van: Yessica op 15 maart 2004, 15:55:05 ---En dat vraag je mij? Het gaat hier om een op sensatiebelust programma dat met educatie niets te maken heeft.

--- Einde van citaat ---

Je kunt natuurlijk ook eerst een discussie gaan lezen, voordat je je ermee bemoeit... Het bezwaar van Dragonfly is dat het dier ter vermaak geslacht wordt. Hij heeft tegen een kookprogramma (waar ook dode dieren gebruikt worden) geen bezwaren, omdat dat ter educatie is. Dus vraag ik of hij bezwaar heeft tegen een programma waarin een dier daadwerkelijk ter educatie geslacht wordt. Als je dan reageert met  'maar het dier wordt ter vermaak geslacht, niet ter educatie' heb je of niet goed gelezen, of manupileer je.

Christiaan:
We blijven wel aardig voor elkaar, he, jongens en meisjes?

Draek:

--- Citaat van: Poek op 15 maart 2004, 16:02:59 ---Dus vraag ik of hij bezwaar heeft tegen een programma waarin een dier daadwerkelijk ter educatie geslacht wordt. Als je dan reageert met  'maar het dier wordt ter vermaak geslacht, niet ter educatie' heb je of niet goed gelezen, of manupileer je.
--- Einde van citaat ---

Tuurlijk heb ik daar bezwaar tegen, net zo goed als eigenlijk tegen kookprogramma's waar vlees bij word gebruikt.
Dat is alleen maar bezwaar tegen inhoud van deze educatieve programma's. Echter heb ik niet bezwaar tegen dat er een cursus is of dat er een kookprogramma is.

--- Citaat ---Hij heeft tegen een kookprogramma (waar ook dode dieren gebruikt worden) geen bezwaren, omdat dat ter educatie is. [/quot]
Poek, daarnaast is een kookprogramma natuurlijk niet per defenitie een programma waar ook dode dieren word gebruikt :)
--- Einde van citaat ---

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: Lovelocker op 15 maart 2004, 18:24:03 ---Wie is die meneer Mental Theo, ik bedoel waarvan is hij bekend?

--- Einde van citaat ---

In de jaren '90 scoorde hij een aantal vette hits met zijn maatje Charlie Lownoise (house-muziek) en hij presenteert nu wat bij TMF. Onlangs issie beschuldigd van aanranding.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie