Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
BoBo's in the Bush
Poek:
--- Citaat van: Fabian op 15 maart 2004, 13:12:59 ---Nou mijn bezwaar is allereerst al een beest doden en laten lijden ter vermaak. Getuigt niet van beschaving. Als hij dit op Nederlandse bodem had gedaan was het ook simpelweg strafbaar geweest.
--- Einde van citaat ---
Ze deelnemers moeten zelf voor eten zorgen (wat ik ervan begrepen heb) en ze hadden die dag nog niets gegeten, dus flinke honger. Dus dat ze dan een beest slachten is niet gek. Maar dan moet je het wel goed doen natuurlijk.
En eh, Mental Theo en 'getuigen van beschaving'... je kent 'm zeker niet?
Fabian:
--- Citaat van: Poek op 15 maart 2004, 13:17:11 ---Ze deelnemers moeten zelf voor eten zorgen (wat ik ervan begrepen heb) en ze hadden die dag nog niets gegeten, dus flinke honger. Dus dat ze dan een beest slachten is niet gek. Maar dan moet je het wel goed doen natuurlijk.
--- Einde van citaat ---
Nou ik vind dat dus niet kloppen. In mijn ogen is het doel niet het overleven in de bush bush, maar het vermaken van een publiek en dat vind ik immoreel. Ze hadden ook lunchpakketjes kunnen meenemen :) Maar dan is het programma natuurlijk niet meer sensationeel.
Draek:
--- Citaat van: Poek op 15 maart 2004, 13:17:11 ---Ze deelnemers moeten zelf voor eten zorgen (wat ik ervan begrepen heb) en ze hadden die dag nog niets gegeten, dus flinke honger. Dus dat ze dan een beest slachten is niet gek. Maar dan moet je het wel goed doen natuurlijk.
--- Einde van citaat ---
Nou vind het juist wel gek. Waarom moet dit voor kijkcijfers?
Het is dus echt geen overleven aangezien ze niet in een onbewoonbaar gedeelte zitten. Het valt dus niet goed te praten.
Poek:
--- Citaat van: Dragonfly op 15 maart 2004, 13:22:18 ---Nou vind het juist wel gek. Waarom moet dit voor kijkcijfers?
Het is dus echt geen overleven aangezien ze niet in een onbewoonbaar gedeelte zitten. Het valt dus niet goed te praten.
--- Einde van citaat ---
Als je vlees wilt eten moet je toch eerst een beest slachten?
Christiaan:
--- Citaat van: Fabian op 15 maart 2004, 13:12:59 ---Nou mijn bezwaar is allereerst al een beest doden en laten lijden ter vermaak.
--- Einde van citaat ---
Is alle TV vermaak?
En hadden we deze discussie ook niet al eens eerder gehad over een kip in Big Brother zoveel?
Ik bewaar mijn morele verontwaardiging liever voor iets anders.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie