Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

BoBo's in the Bush

<< < (15/18) > >>

Artemis:
Kan iemand hier alsjeblieft iets doen aan dat stelletje ONBENULLEN op fok? Ik stel castratie voor, onverdoofd. Allemachtig, niet geloven dat dat hetzelfde stemrecht heeft als mensen die wel kunnen denken.

(excuus voor de hooghartigheid, ik ben zo stom geweest om de link te volgen, weet dat ik dat niet moet doen, is niet goed voor mijn bloeddruk en ik schaam me daar erg voor, dat ik me zo laat opwinden door een paar rotschoffies op internet *stomstomstom* )

Lovelocker:
Gekken en dwazen schrijven hun namen op potten en glazen. Nu is daar internet...

Poek:
Het Fok-forum staat bekend om een hoog gehalte mensen met een laag IQ. De buitenlanders hebben het ook steeds gedaan en zo.

Lovelocker:
Nou ja, IQ... "niveau" lijkt me beter gekozen. In ieder geval het type waarmee discussiƫren zinloos is, omdat men niet goed kan/wil luisteren naar tegenargumenten. Het is dan een eenzijdig spuien, waar je machteloos tegen staat.

Hizikigrrrl:
Mental Theo was gister bij Raymann te gast om zijn 'pas op met de decibellen'-project ofzoiets te promoten. Uiteraard kwam het varkentje nog ter sprake:

Hij verklaarde dat hij het zo weer zou doen. Het was een belediging voor het stamhoofd als je het niet zou doen. Het varkentje lag al vastgebonden op de grond, iedereen stond er een beetje bij en toen besloot Theo het maar te doen.

Waarom is het nooit een belediging voor de ander als een stamhoofd wil dat je een beest slacht...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie