Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
"Maar ik ben geen vegetariër, hoor!"
willem:
--- Citaat van: Christiaan op 21 februari 2005, 10:27:14 ---
--- Citaat van: willemk49 op 21 februari 2005, 10:23:04 ---Pas het laatste bericht over de grondwet kreeg respons. En dan ook nog alleen voor Radio 1.
--- Einde van citaat ---
Wel vreemd dat het bericht gisteren (op zondag!) vrijkwam voor het debat morgen. Er zal wel heftig over gediscussieerd zijn binnen GroenLinks.
--- Einde van citaat ---
Geen principiële bezwaren tegen werk op zondag. Voor de geïnteresseerden: http://www.groenlinks.nl/standpunten/dierenwelzijn
Christiaan:
--- Citaat van: willemk49 op 21 februari 2005, 10:34:18 ---Geen principiële bezwaren tegen werk op zondag.
--- Einde van citaat ---
Ik ook niet. Maar het lijkt me wel uitzonderlijk dat er op zondag een persbericht vrijkomt. Dat duidt op haastwerk. En dan ga ik me afvragen waarom, en het meest voor de hand liggende antwoord is dat het een controversiele kwestie waar pas op het laatst over is beslist.
Draek:
--- Citaat van: Kiwi op 21 februari 2005, 10:24:53 ---
--- Citaat van: Dr@gonfly op 21 februari 2005, 10:21:29 ---Daarnaast heb je het hier over het programma.
--- Einde van citaat ---
Ja, duh? ??? Het pogramma is toch wel datgene waar je een partij op mag beoordelen hoop ik! Het is in ieder geval iets waar ze structureel achter staan, en niet iets dat wordt geroepen in de waan van de dag.
--- Einde van citaat ---
Nou ik hoop dat je ook verder kijkt dan het partijprogramma. Een partijprogramma zegt alleen maar iets over wat ze bedacht hebben om achter te staan (natuurlijk wel waar ze ook echt achter staan). Maar het gaat meer over hoe een partij zich gedraagd lijkt mij binnen de politiek.
--- Citaat van: Dr@gonfly op 21 februari 2005, 10:21:29 ---Nee, de SP denkt gelukkig niet alleen aan het welzijn van dieren, maar ook aan dat van mensen.
--- Einde van citaat ---
Ook belangrijk, maar van vele 'themas' zijn er belangrijke dingen. Als er alleen maar de populaire dingen worden behandeld vind ik dat niet goed van een partij. Ik zou het beter vinden als ze met onderwerpen komen die ondergeschoven worden doordat er belangstelling is voor een ander populair onderwerp.
Maar goed dat is wat ik dan van een partij wel verwacht.
Draek:
--- Citaat van: Christiaan op 21 februari 2005, 10:28:40 ---
--- Citaat van: Dr@gonfly op 21 februari 2005, 10:23:06 ---en en... o dat was het eigenlijk.
--- Einde van citaat ---
Je wou nog iets zeggen over de website van ALF-SG maar je bedacht je net op tijd? ;)
--- Einde van citaat ---
:) Nou als ik die had gemaakt zou ik dat wel zeggen hoor.
Poek:
Maar waar haal je dan vandaan waar een partij aandacht aan besteed? Uit de pers?
En uit de pers haal je natuurlijk wat populair is?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie