Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

"Maar ik ben geen vegetariër, hoor!"

<< < (11/17) > >>

Selly:

--- Citaat van: Dr@gonfly op 21 februari 2005, 10:18:52 ---Maar het gaat nu over GroenLinks, die nu opeens komt met dierenrechten in de grondwet, maar al tijden niet meer echt daarover sprak. Waarom nu? Vraag ik me af

--- Einde van citaat ---

Nou wat dacht je omdat er morgen door de Kamer wordt vergaderd over de grondwet en GL daar dan dus de rechten van dieren aan de orde wil stellen. Heeft anders niet zo veel zin he, rechten van dieren in de grondwet in de kamer aan de orde stellen als niet wordt vergaderd over de grondwet?

Kiwi:

--- Citaat van: Sånde® op 21 februari 2005, 14:09:26 ---Sorry Kiwi, maar wat je hier allemaal schrijft is echt onzin hoor.  ::)

Disclaimer: ik ben geen PvdD-fan.
--- Einde van citaat ---

Heb jij ooit wel eens een standpunt gehoord van de PdD over iets dat niet met dieren te maken had dan?

--- Citaat van: Dr@gonfly op 21 februari 2005, 12:42:51 ---een of andere buitenlander een paard van achteren heeft genomen
--- Einde van citaat ---

Waarom nou weer een of andere buitenlander? :-\

Poek:
Waarom is het een nadeel dat PvdD een one-issuepartij is Kiwi? De LPF was dat min of meer ook en heeft duidelijk invloed gehad op de andere partijen. Als dankzij de PvdD (en de stemmers) andere partijen meer voor dierenwelzijn gaan doen is dat toch mooi?

nicky_too:
Het land moet ook nog geregeerd worden, Poek.

Kiwi:
Ik zou en zal ook nooit op de LPF stemmen. En ik zal ook nooit op de PvdD stemmen, gewoon omdat ik vind dat er ook nog wel andere zaken belangrijk zijn dan dierenwelzijn. Sterker nog (en nu zal ik wel bepaalde mensen over me heenkrijgen); er ik vind dat er belangrijkere zaken zijn dan dierenwelzijn!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie