Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
"Maar ik ben geen vegetariër, hoor!"
Poek:
--- Citaat van: nicky_too op 21 februari 2005, 15:11:37 ---Het land moet ook nog geregeerd worden, Poek.
--- Einde van citaat ---
En dat kan niet als PvdD een zetel krijgt?
nicky_too:
--- Citaat van: Poek op 21 februari 2005, 15:19:13 ---
--- Citaat van: nicky_too op 21 februari 2005, 15:11:37 ---Het land moet ook nog geregeerd worden, Poek.
--- Einde van citaat ---
En dat kan niet als PvdD een zetel krijgt?
--- Einde van citaat ---
Eén zetel? Ja, hoor.
Maar diezelfde PvdD gaat wel meebeslissen over dingen die niet over dierenwelzijn gaan. En daar hebben ze voor zover ik weet (eerlijkheidshalve: ik heb sinds de laatste verkiezingen niet meer gekeken waar ze voor staan) geen mening over of erg weinig over te zeggen. Ze zijn wat mij betreft net zo min in staat te beslissen over de algemenere dingen als de LPF. Een hoop blabla, zo goed als geen inhoud.
Poek:
--- Citaat van: nicky_too op 21 februari 2005, 15:23:32 ---Eén zetel? Ja, hoor.
Maar diezelfde PvdD gaat wel meebeslissen over dingen die niet over dierenwelzijn gaan. En daar hebben ze voor zover ik weet (eerlijkheidshalve: ik heb sinds de laatste verkiezingen niet meer gekeken waar ze voor staan) geen mening over of erg weinig over te zeggen. Ze zijn wat mij betreft net zo min in staat te beslissen over de algemenere dingen als de LPF. Een hoop blabla, zo goed als geen inhoud.
--- Einde van citaat ---
Gelukkig hoeven ze ook niet te beslissen over de algemenere dingen. Dus wat dat betreft is er geen probleem.
Kiwi:
--- Citaat van: Poek op 21 februari 2005, 15:26:09 ---Gelukkig hoeven ze ook niet te beslissen over de algemenere dingen. Dus wat dat betreft is er geen probleem.
--- Einde van citaat ---
Wel als wij nu bij de eerstvolgende verkiezingen allemaal op de PvdD gaan stemmen en ze per ongeluk toch een of meerdere zetels halen.
nicky_too:
En sinds wanneer gaan partijen maar over 1 onderwerp? Hebben we een partij voor binnenlandse zaken en één voor onderwijs of zo? Iedere jandoedel met een zetel mag meebeslissen. En hier zijn nogal wat mensen die de PvdD graag meerdere zetels zien hebben. Nou, dat belooft dan wat.
Of mogen ze bij alles wat niet over dierenwelzijn gaat niet meestemmen volgens jou?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie