Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

"Maar ik ben geen vegetariër, hoor!"

<< < (14/17) > >>

nicky_too:

--- Citaat van: Christiaan op 21 februari 2005, 16:14:47 ---En dat kan invloed hebben op andere partijen.

--- Einde van citaat ---

Ja, die gaan dan hun best doen die ene partij zo snel mogelijk onderuit te maaien (zie het gedrag van diverse partijen t.o.v. de LPF).  ;D

Poek:
Daarnaast kun je kamervragen stellen, moties indienen etc. als je kamerlid bent. Kortom, je kunt zelf initiatieven nemen (waarbij andere partijen de keuze tussen ja en nee gegeven wordt) in plaats van dat andere partijen de keuze hebben tussen het iniatief zelf nemen of niets doen.

Draek:

--- Citaat van: Selly op 21 februari 2005, 14:21:38 ---Nou wat dacht je omdat er morgen door de Kamer wordt vergaderd over de grondwet en GL daar dan dus de rechten van dieren aan de orde wil stellen. Heeft anders niet zo veel zin he, rechten van dieren in de grondwet in de kamer aan de orde stellen als niet wordt vergaderd over de grondwet?

--- Einde van citaat ---

Ok, maar zulke uitspattingen konden toch ook al eerder? Bijvoorbeeld de vorige keren dat men sprak over dingen als de wet op dierproeven, e.d. Volgens mij kwam Femke Halsema toen niet met zulke gedachte.

Natuurlijk wel goed enzo dat ze er mee komt. Maar ik hoop alleen dat ze het vaker gaan doen.

Draek:

--- Citaat van: Kiwi op 21 februari 2005, 14:54:15 ---
--- Citaat van: Sånde® op 21 februari 2005, 14:09:26 ---Sorry Kiwi, maar wat je hier allemaal schrijft is echt onzin hoor.  ::)

Disclaimer: ik ben geen PvdD-fan.
--- Einde van citaat ---

Heb jij ooit wel eens een standpunt gehoord van de PdD over iets dat niet met dieren te maken had dan?

--- Einde van citaat ---

Marianne Thieme heeft tijdens verkiezingen in een aantal kranten/interviews gehad over de andere standpunten. Ook zelfs een interview waarbij geen enkel standpunt gevraagd werd over dieren. Zie pvdd-website staat nog wel ergens een PDF-je.

--- Citaat ---
--- Citaat van: Dr@gonfly op 21 februari 2005, 12:42:51 ---een of andere buitenlander een paard van achteren heeft genomen
--- Einde van citaat ---

Waarom nou weer een of andere buitenlander? :-\

--- Einde van citaat ---

Omdat het ook een buitenlander (of allochtoon) was die dat deed (kan het ook wel een nederlander noemen hoor) en  daardoor kwam die discussie.

Draek:

--- Citaat van: nicky_too op 21 februari 2005, 15:29:57 ---En sinds wanneer gaan partijen maar over 1 onderwerp? Hebben we een partij voor binnenlandse zaken en één voor onderwijs of zo? Iedere jandoedel met een zetel mag meebeslissen. En hier zijn nogal wat mensen die de PvdD graag meerdere zetels zien hebben. Nou, dat belooft dan wat.

--- Einde van citaat ---

Het liefst zie ik ze 1 zetel halen. Dat moet genoeg zijn om de boodschap duidelijk te maken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie