Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Muggen
nicky_too:
--- Citaat van: Christiaan op 05 april 2004, 10:24:26 ---
--- Citaat van: nicky_too op 05 april 2004, 09:51:02 ---
--- Citaat van: Lovelocker op 05 april 2004, 09:48:31 ---Maar goed: ik ben niet tegen het doden van dieren, ik ben tegen het lijden van dieren. En ook tegen het lijden van mensen ;)
--- Einde van citaat ---
Je bent dus ook niet tegen het doden van mensen. :P
--- Einde van citaat ---
Da's wel raar om uit de mond van een Boeddhist te horen...
--- Einde van citaat ---
Hoezo? Ik ben de boeddhist en ik ben wel tegen het doden van mensen. Lovelocker niet, zou ik zeggen, maar dat spreekt-ie tegen.
groeten,
Nicky
Christiaan:
--- Citaat van: nicky_too op 05 april 2004, 10:25:52 ---Hoezo? Ik ben de boeddhist en ik ben wel tegen het doden van mensen. Lovelocker niet, zou ik zeggen, maar dat spreekt-ie tegen.
--- Einde van citaat ---
Je opmerking valt te interpreteren als dat met de dood het lijden zou ophouden...
Draek:
--- Citaat van: Lovelocker op 05 april 2004, 09:48:31 ---Hoeveel muggen krijgen de autorijders op hun ramen, trouwens?
--- Einde van citaat ---
Weinig, muggen zie je niet zo snel op de weg.
nicky_too:
--- Citaat van: Christiaan op 05 april 2004, 10:29:56 ---
--- Citaat van: nicky_too op 05 april 2004, 10:25:52 ---Hoezo? Ik ben de boeddhist en ik ben wel tegen het doden van mensen. Lovelocker niet, zou ik zeggen, maar dat spreekt-ie tegen.
--- Einde van citaat ---
Je opmerking valt te interpreteren als dat met de dood het lijden zou ophouden...
--- Einde van citaat ---
Heel bijzonder. Jij interpreteert een vraag als een mogelijke mening van mijn kant. Hoe kom je erbij...
groeten,
Nicky
nicky_too:
--- Citaat van: Dragonfly op 05 april 2004, 10:31:21 ---
--- Citaat van: Lovelocker op 05 april 2004, 09:48:31 ---Hoeveel muggen krijgen de autorijders op hun ramen, trouwens?
--- Einde van citaat ---
Weinig, muggen zie je niet zo snel op de weg.
--- Einde van citaat ---
:o
Nog nooit een autoruit gezien na een flinke rit op een warme zomerdag???
groeten,
Nicky
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie