Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Muggen
Draek:
--- Citaat van: Lovelocker op 05 april 2004, 09:48:31 ---Ik sla ze dood. Kom zeg...ga ze een beetje vangen en buiten zetten, zodat ze een ander dier of mens gaan pesten. Het is maar goed dat er hier geen malaria heerst...dan zouden jullie er misschien anders over denken.
--- Einde van citaat ---
Nee, malaria is denk wel goed om de mensheid een beetje te laten lijden en populatie in stand te houden,
Ik ben daar niet tegen, wel tegen het opzettelijk doden van mensen enzo. :P
Christiaan:
--- Citaat van: nicky_too op 05 april 2004, 10:31:57 ---
--- Citaat van: Christiaan op 05 april 2004, 10:29:56 ---
--- Citaat van: nicky_too op 05 april 2004, 10:25:52 ---Hoezo? Ik ben de boeddhist en ik ben wel tegen het doden van mensen. Lovelocker niet, zou ik zeggen, maar dat spreekt-ie tegen.
--- Einde van citaat ---
Je opmerking valt te interpreteren als dat met de dood het lijden zou ophouden...
--- Einde van citaat ---
Heel bijzonder. Jij interpreteert een vraag als een mogelijke mening van mijn kant. Hoe kom je erbij...
--- Einde van citaat ---
O jee... het was niet zo zwaar bedoeld hoor... :-X
nicky_too:
Ik vond het gewoon een rare conclusie, Christiaan.
groeten,
Nicky
Draek:
--- Citaat van: nicky_too op 05 april 2004, 10:32:46 ---Nog nooit een autoruit gezien na een flinke rit op een warme zomerdag???
--- Einde van citaat ---
Zijn vooral vliegen of vliegjes. Muggen houden geloof niet zo van stromingen/tocht, dus een weg zal veels te veel stromingen zijn. Zeker een snelweg. Ok, misschien wat wegen op het platteland wat minder.
Maar de meeste muggen steken geloof niet eens. En dan alleen nog het vrouwtje. Dan slaan mensen meestal een mug dood omdat ze irriterend zijn. Maar dat vind ik zeker zinloos geweld.
Christiaan:
Wat een muggenzifterij zeg ;)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie