Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Muggen
Di.:
ikga totaal trippen bij het gezoem van muggen en sla ze ook altijd dood... In ons vakantiehuis zitten er altijd tig muggen op mijn kamer, gelukkig hebben we gaas voor de ramen en deuren anders zou ik nooit kunnen slapen.
Ik krijg ook een allergische reactie als ik gestoken word en daar zit ik al helemaal niet op te wachten.
Een mug vangen in een bekertje ga ik misschien wel eens proberen.... Klinkt wel erg moeilijk.
Elsbeth:
Sorry ik mep ze altijd genadeloos dood. Ik doe anders geen oog dicht en ja, ik vind mijn nachtrust belangrijker dan een levende of dooie mug. Sorry. Nu ben ik vast een hele slechte vegetarier :P
Draek:
--- Citaat van: Di. op 06 april 2004, 12:58:57 ---Een mug vangen in een bekertje ga ik misschien wel eens proberen.... Klinkt wel erg moeilijk.
--- Einde van citaat ---
Muggen vliegen wel snel weg, maar zijn wel langzamer met vliegen. Hoe groter je 'bekertje' is, des te makkelijker vangen eigenlijk. Je kan natuurlijk ook gewoon meteen een emmer gebruiken ofzo.
En muggen hebben idd water nodig om eieren in te leggen. Dus dan kreeg deze bij water drang om eieren te leggen ofzo.
Lovelocker:
--- Citaat van: Elsbeth op 06 april 2004, 14:21:06 ---Sorry ik mep ze altijd genadeloos dood. Ik doe anders geen oog dicht en ja, ik vind mijn nachtrust belangrijker dan een levende of dooie mug. Sorry. Nu ben ik vast een hele slechte vegetarier :P
--- Einde van citaat ---
Kijk: als die muggen slim zijn laten ze "ons" met rust (bloedlink) en gaan ze dusdanig evolueren dat ze alleen nog bloed willen van pacifist-veganistische mensen. Iedereen blij :O
Di.:
--- Citaat van: Dragonfly op 06 april 2004, 15:54:44 ---
--- Citaat van: Di. op 06 april 2004, 12:58:57 ---Een mug vangen in een bekertje ga ik misschien wel eens proberen.... Klinkt wel erg moeilijk.
--- Einde van citaat ---
Muggen vliegen wel snel weg, maar zijn wel langzamer met vliegen. Hoe groter je 'bekertje' is, des te makkelijker vangen eigenlijk. Je kan natuurlijk ook gewoon meteen een emmer gebruiken ofzo.
--- Einde van citaat ---
ik zie mezelf al rondlopen. 's nachts met een emmer achter een mug aan!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie