Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Muggen

<< < (2/14) > >>

Lovelocker:
Ik sla ze dood. Kom zeg...ga ze een beetje vangen en buiten zetten, zodat ze een ander dier of mens gaan pesten. Het is maar goed dat er hier geen malaria heerst...dan zouden jullie er misschien anders over denken.
Hoeveel muggen krijgen de autorijders op hun ramen, trouwens?
Maar goed: ik ben niet tegen het doden van dieren, ik ben tegen het lijden van dieren. En ook tegen het lijden van mensen  ;)

nicky_too:

--- Citaat van: Lovelocker op 05 april 2004, 09:48:31 ---Maar goed: ik ben niet tegen het doden van dieren, ik ben tegen het lijden van dieren. En ook tegen het lijden van mensen  ;)

--- Einde van citaat ---

Je bent dus ook niet tegen het doden van mensen.  :P

groeten,
Nicky

Lovelocker:
 :-*

Ja, want ik ben een specicist ;-) Ik ben tegen het doden van mensen. Maar niet tegen abortus en actieve euthanasie zou in meer gevallen mogelijk moeten zijn (omdat ik dus tegen onnodig lijden ben)
Intelligente zoogdieren daar moet je van mij ook van afblijven. Mensapen in een kooi, daar gruw ik van.
Trouwens: ik heb zojuist een kip geadopteerd :)

nicky_too:
De logica ontgaat me totaal...

groeten,
Nicky

Christiaan:

--- Citaat van: nicky_too op 05 april 2004, 09:51:02 ---
--- Citaat van: Lovelocker op 05 april 2004, 09:48:31 ---Maar goed: ik ben niet tegen het doden van dieren, ik ben tegen het lijden van dieren. En ook tegen het lijden van mensen  ;)

--- Einde van citaat ---
Je bent dus ook niet tegen het doden van mensen.  :P

--- Einde van citaat ---
Da's wel raar om uit de mond van een Boeddhist te horen...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie