Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Echte leeftijd testen
nicky_too:
Ondanks dat er weer eens geen rekening wordt gehouden met vegetariƫrs en veganisten, denk ik dat dit een betere test is dat dat Nederlandse ding.
groeten,
Nicky
nicky_too:
Ik vond de rekensommen niet zo ingewikkeld. Ze leggen toch precies uit wat je moet invullen?
Ik weet mijn cholesterol ook niet, dat is geen probleem. Je kunt gewoon invullen dat je het niet weet.
De scholen heb ik vergelijkbaar ingevuld. Ze hebben het bijv. over een school die tot 11th grade gaat. Nou, dan ben je dus zo'n 16 jaar oud rond die tijd. Da's dus vergelijkbaar met MAVO. Ik heb met MEAO dus ongeveer high school gedaan.
En zo kun je door redeneren.
groeten,
Nicky
Lovelocker:
Oh, dank je, dan doe ik nog wel een poging als ik terug kom, want ik moet zo weg. Bij vervoer verwacht ik ook problemen... ze weten vast niet aan de andere kant van die grote plas dat er mensen zijn die fietsen en zo. Vanavond weet ik of mijn vooroordeel bevestigd wordt :)
Nu wordt mijn password niet geaccepteerd. Ik laat het maar zitten: teveel gedoe en ik weet toch zo ongeveer wat eruit komt.
Di.:
ik moet 20 zijn voor deze test....
Sam:
Hij is nagenoeg hetzelfde als de nederlandse, pakt zelfs je leeftijdsgegevens en m/v uit je cookies over, komt ook bijna hetzelfde uit. Niet de moeite om nog een keer te doen...
NL: Ik ben 4,5 jaar jonger dan mijn eigenlijke leeftijd en moet een hond nemen om nog jonger te worden. Zullen de katten blij mee zijn ;D
USA: Ik ben 4,2 jaar jonger dan mijn eigenlijke leeftijd en moet vitaminepillen slikken en meer groente eten. Ga ik net zo min doen als een hond nemen.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie