Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Echte leeftijd testen

<< < (5/12) > >>

Ligfietsertje:
Waar vind ik die Nederlandstalige test?

En is er ook een test voor de mentale leeftijd ;-) , ik word immers graag jonger geschat dan ik ben  ;D

Anne:

--- Citaat van: Ligfietsertje op 09 februari 2005, 17:15:17 ---Waar vind ik die Nederlandstalige test?

--- Einde van citaat ---

www.jeechteleeftijd.nl

En argh, zowel de nl als amerikaanse gedaan, en ben verdorie 4 jaar ouder :(
Misschien moet ik me er niet zoveel van aantrekken, maar een jaar geleden ofzo was ik juist jonger dan eigenlijk.
Speelt vast mee dat mn moeders moeder borstkanker heeft gehad, dat ik veelste veel ben gaan drinken en bijna geen zuivel meer gebruik...

Mariek:

--- Citaat van: Anne op 18 februari 2005, 15:01:46 ---
--- Citaat van: Ligfietsertje op 09 februari 2005, 17:15:17 ---Waar vind ik die Nederlandstalige test?

--- Einde van citaat ---
www.jeechteleeftijd.nl

--- Einde van citaat ---

Die heb ik gedaan, al een tijd geleden. En ik heb er over geklaagd, omdat ze vragen of er borstkanker in je familie voortkomt, en toen ik daar 'nee' op antwoordde, kreeg ik een hele blije reactie dat ik dan niet bang hoefde te zijn voor erfelijke borstkanker. Nou, jippie!! Alleen jammer dat ze er geen rekening mee hielden dat er meer vormen van erfelijke kanker zijn en dat er daarvan wel één in mijn familie voor komt...

'k Snap dat ze niet met alle mogelijke factoren rekening kunnen houden, maar in mijn geval was dit een vrij pijnlijk iets...

willem:
jippie, dit is een tekst bij mijn uitslag:
Ga zo door! Je Echte Leeftijd is de jongste die voor deze leeftijdverlagingsfactor mogelijk is.
4 jaar minder dan ik ben.

Aiko:
Ik ben drie jaren jonger.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie