Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Echte leeftijd testen
Sander:
Hihi, die test is zeker in elkaar gezet door een seksueel gefrustreerde geek die z'n scoringskansen wil vergroten. :heehee:
fem fatale:
zal wel meevallen, want ik heb die test gister ook eventjes gedaan, eerlijk ingevuld en mijn seksleven beoordeelde de test als "goed".
knap wel
Aiko:
Seksuele activiteit scoort natuurlijk gunstig in je leeftijd omdat ze er vast vanuitgaan dat de gemiddelde persoon veel te weinig aan lichaamsbeweging doet. Dan is wat meer in intieme vorm geen overbodige luxe.
Daarentegen verkort seksuele activiteit wel weer je levensduur [geen bron, maar vast en zeker stond het in De Vergankelijkheid van Midas Dekker] (bij voornamelijk mannen?). Dus als je al op een andere manier sport, is het voor je welzijn niet direct goed ook intieme sporten te beoefenen.
Sanja:
Goh, ik lees juist altijd dat het zo gezond is. Voor mannen had het geloof ik iets te maken met verminderde kans op prostaatkanker.
B@ñ@ñenschuimpje:
--- Citaat van: Aiko op 14 november 2005, 11:47:00 ---Daarentegen verkort seksuele activiteit wel weer je levensduur
--- Einde van citaat ---
De activiteit zelf, of complicaties als HIV en SOA's?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie