Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

PETA vergelijkt bio-industrie met holocaust

<< < (2/12) > >>

suussie:

--- Citaat van: Dragonfly op 08 april 2004, 10:10:25 ---
--- Citaat van: Artemis op 08 april 2004, 10:03:04 ---Oh, maar die bestaat al een tijd hoor, minstens een half jaar, wslk langer. Ik negeer dat gewoon.

--- Einde van citaat ---

Die campagne is er wel langer maar geloof nog niet in NL geweest.

--- Einde van citaat ---

Vandaag staat PETA in A'dam op het Leidseplein met die fototentoonstelling. Duurt van 12:00 u tot 14:00 u.

Gister stond er in de Metro dat die tentoonstelling er 's middags zou zijn. Ik was toen in A'dam, heb ook gekeken maar er was niets (foutje dus in die krant). Wel jammer eigenlijk, ik had wel eens de reacties van mensen willen zien.

Poek:

--- Citaat van: suussie op 08 april 2004, 12:23:55 ---
Vandaag staat PETA in A'dam op het Leidseplein met die fototentoonstelling. Duurt van 12:00 u tot 14:00 u.

--- Einde van citaat ---

Nu op Nova.

J@n:

--- Citaat van: Poek op 08 april 2004, 22:48:56 ---Nu op Nova.

--- Einde van citaat ---

Gemist. Klaarblijkelijk verboden door de gemeente omdat ze dierenleed met de holocaust vergelijken (en dat een gevaar vormt voor de openbare orde, neem ik aan)?

Draek:

--- Citaat van: J@n op 08 april 2004, 23:16:24 ---
--- Citaat van: Poek op 08 april 2004, 22:48:56 ---Nu op Nova.

--- Einde van citaat ---

Gemist. Klaarblijkelijk verboden door de gemeente omdat ze dierenleed met de holocaust vergelijken (en dat een gevaar vormt voor de openbare orde, neem ik aan)?

--- Einde van citaat ---

Ja zoiets was de reden. Maar lijkt me gewoon verbod op vrijheid van meningsuiting.

Er was ook een joodse vrouw die in zo een kamp heeft gezeten, en die was het eens met peta. De dierenbescherming vond het niet echt kunnen wat peta deed.

suussie:
Geez wat belachelijk dat het verboden is.

Voor de mensen die nu nog wakker zijn: om 00:30 u. komt de herhaling van NOVA op Ned. 3

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie