Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

'Iets lekkers verdienen'

<< < (11/11)

Elsbeth:

--- Citaat van: fem fatale op 26 april 2004, 09:20:10 ---
maar had vorige en deze week een aantal trainingen gemist, en een klein buikje gekregen

--- Einde van citaat ---

Sorry, maar is het lichamelijk gezien wel gezond dat je van twee weken níet sportten zo dermate aankomt dat je het zíet?

fem fatale:
ja hoor, volgens mij wel

t zijn ontzettend zware trainingen, en als ik er 4 mis (dus 11 dagen niet getraind) en daar zit dan nog een pasen en een menstruatie tussen, dan kom ik aan

bij de eerste training die ik daarna deed ben ik ook weer een stuk buik kwijtgeraakt

Elsbeth:
Dus.. als ik één keer meedoe, is mijn buik ook weg?  :P

fem fatale:
haha

nee, die gaat weg als je regelmatig meedoet, en aparte buikspieroefeningen doet, denk ik tenminste

zelfs als ik naar alle trainingen ga, heb ik nog geen vakjes buik, en altijd nog een heel klein beetje vet rond mn navel,
maar t is niet echt een afval-sport, je benen worden drie keer zo dik, net als je armen, en ik ben 4 keer meer gaan eten dan dat ik at voordat ik aan karate deed

Jasper:
De ultieme afvalsport is waarschijnlijk toch wel marathonlopen. Maar als je voornamelijk om het afvallen gaat sporten en niet fanatiek genoeg bent om half dood te gaan tijdens het rennen van tientallen kilometers...

Ik doe trouwens zeker niet aan marathonlopen. Van de gedachte aan rennen word ik al moe, en tis ook nog eens slecht voor je knieen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie