Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Moestuin

<< < (3/261) > >>

Lovelocker:
Weet je wat trouwens een ontzettend fraai plantje is: Chinese bieslook. Het smaakt ook iets lekkerder nog dan "gewone" bieslook en bloeit aardig met sterbloemetjes in een wit schermpje.
GRAS...je moeder was in haar vorige leven een koe en daarom ben jij nu vegetariƫr.

femke:

--- Citaat van: Lovelocker op 25 april 2004, 09:18:40 ---
GRAS...je moeder was in haar vorige leven een koe en daarom ben jij nu vegetariƫr.

--- Einde van citaat ---

:o  :O

Hizikigrrrl:
Chinese bieslook heb ik ook besteld. Heet ook wel knoflook-bieslook, toch?

Wat ga jij allemaal planten, Sjon?

Mariek:
Paarse broccoli?!?! Ik ben dol op broccoli en aangezien mijn paps elk jaar vraagt of ik nog iets speciaals in zijn tuintje wil planten zal ik dat volgend jaar eens voorstellen.

Misschien is het een idee om met een aantal vriendinnen ofzo een volkstuintje te huren en daar in te planten. Zo'n heel tuintje is nogal wat werk en met een klupje is het vast gezellig! Of een bejaarde strikken voor 4m2 van zijn tuintje.
Aan het spoor in V. ligt wel een mooi strookje ;)

Lovelocker:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 25 april 2004, 12:39:29 ---Chinese bieslook heb ik ook besteld. Heet ook wel knoflook-bieslook, toch?

Wat ga jij allemaal planten, Sjon?

--- Einde van citaat ---
Weethetnietzeker, zou ik moeten googelen: maar dacht wel dat het hetzelfde was. Zoals ik al meldde: het overviel mij enorm: ligt er opeens zo'n 50 vierkante meter brake grond te wachten op op mijn plannen. Ik ben nog niet verder gekomen dan vlak maken, bemesten, twee hazelaars planten als windkering en een aanvaardbaar Afrikaantje zaaien tegen allerlei plaagbeestjes. Ik heb groenlofzaadjes liggen, wat snijbloemenzaad, oa. eenjarige riddersporen, pootuitjes gekocht en jonge peterselie, selderij. Kreeg van iemand boerenkoolzaad opgestuurd :) Ik heb ergens in mijn grote teen nog wat kennis van biologisch-dynamisch tuinieren zitten. Iig veel afwisselende rijen met plaagbeestjeswerende plantjes ertussen e.d.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie