Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Moestuin

<< < (255/261) > >>

LL de Ling:

--- Citaat van: RvO op 29 april 2013, 12:02:48 ---

@LL de Ling, wellicht ten overvloede.
Suggesties voor bijzondere zaadjes: www.moestuinforum.nl
Ruilen met andere moestuiniers en (bijzondere) zaadhandels op de linkpagina (http://www.moestuinforum.nl/linkpage/lp_category.php?cat_id=4)

--- Einde van citaat ---

Bedankt voor de tip, leuk!

fem fatale:
Net als Hiziki wil ik graag daslook in mijn tuin, ik was nog aan het twijfelen tussen kopen of eentje uitgraven in het Amsterdamse bos (ja, ze zijn beschermd, maar er staan daar velden vol, eentje meenemen om op een andere plek te laten verwilderen zal geen ecologische ramp zijn - mits niet iedereen ze gaat stelen), maar net trof ik dit aan in mijn tuintje:

Ik vind het er best op lijken.

Hoe weet ik nu zeker dat het daslook is, en niet iets anders wat giftig is?

M.:
Ik vind het er ook op lijken! Kun je het niet ruiken? Daslook heeft een erg sterke geur vind ik.

fem fatale:
Ik had net gefloraturaad antislakken knoflook, dus kon het niet ruiken. Ben bang dat ik er een blaadje af moet halen en kapot moet wrijven.

Ik hoop dat hij vriendjes mee gaat nemen, kan ik nog iets doen om hem blijer te maken?

En als het in je tuin staat, is het dan beschermd, of mag je er dan van eten, mits hij vriendjes heeft?

Poek:

--- Citaat van: Joske op 28 april 2013, 08:46:29 ---Nederlandstalige petitie tegen Monsanto en co.

--- Einde van citaat ---

Zaterdag wordt er in 330 steden gedemonstreerd tegen Monsanto, o.a. in Amsterdam.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie