Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Moestuin
Joske:
De boerenkool is al even geoogst, de aardbeienplantjes zijn aan het afsterven, de rode bieten oogstklaar. Er staat wel nog 1 courgetteplant en 2 pompoenplanten in, de laatste weliswaar over het gazon uitgeweken. Wat zal/kan ik nu nog zaaien/planten in mijn vierkantemetertuin? Snijbiet misschien? Rucola?
meisbaer:
Raar dat je aardbeien afsterven, zijn toch vaste planten?
Rucola is altijd leuk, misschien makkelijke, snelle dingen als radijs, lente-ui enzo?
Joske:
Het zal er ook wel mee te maken hebben dat ze verkeerd geplant zijn door de dochters, in de schaduw van de boerenkool en de pompoen.
Vegatopia:
De moestuin is populairder dan ooit
Al sinds een aantal jaren is het hip om een eigen moestuintje te hebben, of in ieder geval wat verse kruiden in de tuin of op het balkon. Uit het jaarlijkse onderzoek van webshop Allezadenkopen.nl blijkt dat moestuinieren in 2015 een nog hogere vlucht heeft genomen. Ook hebben ze gekeken welke groenten en kruiden het populairst zijn. In dit artikel bespreken we een aantal trends en geven wat handige tips.
Source: De moestuin is populairder dan ooit
LL de Ling:
Dat komt goed uit, want ik heb weer een moestuin.
Nou ja, mijn vriend. Maar die heeft zich ingeschreven omdat ik altijd roep dat ik de tuin mis. Ik heb niet gewonnen in de loting, hij dus wel.
Aan de slag dus!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie