Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Moestuin

<< < (6/261) > >>

Amarillo:

--- Citaat van: calimero op 24 april 2004, 21:50:44 ---mosterdzaad (is vast al gepoft ofzo, we merken vanzelf wel of het nog leeft)
--- Einde van citaat ---
Ja dus. Het kwam binnen een week al boven de grond! :D
In die hele bak vol verdorde keukenkruiden zit nu dus één dapper strookje groen. :-*

Christiaan:

--- Citaat van: calimero op 28 april 2004, 08:11:29 ---
--- Citaat van: calimero op 24 april 2004, 21:50:44 ---mosterdzaad (is vast al gepoft ofzo, we merken vanzelf wel of het nog leeft)
--- Einde van citaat ---
Ja dus. Het kwam binnen een week al boven de grond! :D
In die hele bak vol verdorde keukenkruiden zit nu dus één dapper strookje groen. :-*

--- Einde van citaat ---
Jaja, het mosterdzaadje, hè? ;)

Amarillo:

--- Citaat van: Christiaan op 28 april 2004, 08:13:58 ---Jaja, het mosterdzaadje, hè? ;)

--- Einde van citaat ---
Ik meen hier een intonatie waar te nemen die suggereert dat dat mosterdzaadje een bepaalde reputatie heeft...!
Vertel me alles.

Christiaan:

--- Citaat van: calimero op 28 april 2004, 08:19:00 ---
--- Citaat van: Christiaan op 28 april 2004, 08:13:58 ---Jaja, het mosterdzaadje, hè? ;)

--- Einde van citaat ---
Ik meen hier een intonatie waar te nemen die suggereert dat dat mosterdzaadje een bepaalde reputatie heeft...!
Vertel me alles.

--- Einde van citaat ---
Niet christelijk opgevoed, zeker ;)

Laat ons lezen uit Mattheus 13, de verzen 31 en 32...

--- Citaat ---Een andere gelijkenis heeft Hij hun voorgesteld, zeggende: Het Koninkrijk der hemelen is gelijk aan het mosterdzaad, hetwelk een mens heeft genomen en in zijn akker gezaaid; Hetwelk wel het minste is onder al de zaden, maar wanneer het opgewassen is, dan is 't het meeste van de moeskruiden, en het wordt een boom, alzo dat de vogelen des hemels komen en nestelen in zijn takken.
--- Einde van citaat ---

Amarillo:

--- Citaat van: Christiaan op 28 april 2004, 08:22:04 ---
--- Citaat van: calimero op 28 april 2004, 08:19:00 ---

--- Einde van citaat ---
Vertel me alles.

--- Einde van citaat ---
Niet christelijk opgevoed, zeker ;)
--- Einde van citaat ---

Oooooooooooja. >:(
Net als ik je wil vermanen dat dat zéker niet is wat ík onder 'alles' versta, komt er ineens een quote bij hoor! Tsss.

--- Citaat ---Laat ons lezen uit Mattheus 13, de verzen 31 en 32...

--- Citaat ---Een andere gelijkenis heeft Hij hun voorgesteld, zeggende: Het Koninkrijk der hemelen is gelijk aan het mosterdzaad, hetwelk een mens heeft genomen en in zijn akker gezaaid; Hetwelk wel het minste is onder al de zaden, maar wanneer het opgewassen is, dan is 't het meeste van de moeskruiden, en het wordt een boom, alzo dat de vogelen des hemels komen en nestelen in zijn takken.
--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---
Aha. Dus het koninkrijk is het minste der hemelen, totdat het opgewassen is, zoiets? Nee, prima dan.

En ik ben trouwens een devote afvallige. Dan hoef ik zulks niet standby te hebben, toch?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie