Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Moestuin
Amarillo:
--- Citaat ---maar wanneer het opgewassen is, dan is 't het meeste van de moeskruiden, en het wordt een boom, alzo dat de vogelen des hemels komen en nestelen in zijn takken.
--- Einde van citaat ---
O, funk, it says 'boom'! :o
Eeeeeeeeeeeven mijn plantjes verpotten, heur!
Christiaan:
--- Citaat van: calimero op 28 april 2004, 08:32:00 ---En ik ben trouwens een devote afvallige. Dan hoef ik zulks niet standby te hebben, toch?
--- Einde van citaat ---
Als je erg devoot aan het afvallige bent dan moet je dit soort dingen wel paraat hebben om elke mogelijkheid tot cynisch commentaar aan te kunnen grijpen, natuurlijk.
Amarillo:
--- Citaat van: Christiaan op 28 april 2004, 08:37:54 ---
--- Citaat van: calimero op 28 april 2004, 08:32:00 ---En ik ben trouwens een devote afvallige. Dan hoef ik zulks niet standby te hebben, toch?
--- Einde van citaat ---
Als je erg devoot aan het afvallige bent dan moet je dit soort dingen wel paraat hebben om elke mogelijkheid tot cynisch commentaar aan te kunnen grijpen, natuurlijk.
--- Einde van citaat ---
Nee, want ik behoor tot een andere stroming.
Christiaan:
--- Citaat van: calimero op 28 april 2004, 08:45:00 ---Nee, want ik behoor tot een andere stroming.
--- Einde van citaat ---
Afvallige!
Carla:
Ik heb me sufgezocht naar zaad voor raapsteeltjes.
En nu opeens zie ik in een boek dat raapsteeltjes eigenlijk niets anders zijn dan de jonge bladeren van........raapjes ! Logisch eigenlijk, achteraf: raap-steeltjes.
Nou, dan ga ik maar op zoek naar zaad voor raapjes, of zou je direct de meiraapjes zoals je op de markt kunt kopen in de grond kunnen doen ?
Iemand een idee ?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie