Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Waarom wel melk?
Draek:
--- Citaat van: Chantal op 01 augustus 2004, 11:04:15 ---Wat een aannames toch weer voor iemand die zelf niet eens huisdieren heeft.
--- Einde van citaat ---
Hier in huis staat nog een 17-jarige goudvis (die aan mij toebehoort, zoals men dat 'zegt') en schildpadden van mijn broer.
Vroeger vele huisdieren hier gehad. Hamsters, konijnen, parkieten.
--- Citaat --- FYI...vorig jaar heb ik maar liefst 850 euro (ja, achthonderdvijftig ja)neergeteld om de kat van mijn moeder te helpen. Hij had een operatie aan zijn poot nodig omdat zijn vorige baasje hem met een ontwrichte heup hadden laten lopen. Ja, een spuitje was inderdaad veel goedkoper geweest maar in mijn familie zijn we echte dierenliefhebbers dus ik heb voor de dure optie gekozen. Dat geld was eigenlijk bedoeld voor mijn verhuizing (ik ging toen net op mezelf wonen) maar ben blij dat ik heb kunnen helpen. Casper is namelijk een stuk gelukkiger geworden nu hij geen pijn meer heeft en normaal kan lopen.
--- Einde van citaat ---
goedzo, maar hoeveel lopen er daar van rond.... op een dierenforum waar ik rondhang gaan mensen bijvoorbeeld wel redelijk ver qua geld, maar iedereen heeft een grens.
--- Citaat ---Maar ik ga hierover met jou niet meer verder in discussie want het is mij wel duidelijk dat je met oogkleppen op loopt en alleen maar de negatieve dingen wilt zien. Trap je in het echte leven ook overal tegenaan?
--- Einde van citaat ---
Ik loop niet met oogkleppen op...tenminste zo kan jij het zien, maar dat kan ik ook over jou zeggen.
Daarnaast zie ik niet overal negatieve dingen in hoor. Als mensen dieren nemen uit het asiel vind ik dat al een positieve ontwikkeling.
Lovelocker:
Veilig zijn, warmte, lekker en op tijd eten en drinken...daar zal ook menig dier van dromen. Maar ja: je bent een fundi in deze, hè. Met fundi's discussiëren is moeizaam. Maar misschien is er nog ergens een spoor van twijfel...
Annemieke:
Tutti, come closer... and let us all hug. Grouphug!
:P :-*
Draek:
--- Citaat van: Lovel¤cker op 01 augustus 2004, 11:18:09 ---Veilig zijn, warmte, lekker en op tijd eten en drinken...daar zal ook menig dier van dromen. Maar ja: je bent een fundi in deze, hè. Met fundi's discussiëren is moeizaam. Maar misschien is er nog ergens een spoor van twijfel...
--- Einde van citaat ---
nou je kan me zo wel vinden, maar dat is omdat ik gewoon een sterke andere mening heb. Net als jullie blijkbaar. Is dat anders? Of is het omdat ik een andere mening heb dan de meerderheid van de mensen / maatschappij?
Lady d'Arb@ñville:
'k Moet aan ridders en windmolens denken. 8)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie