Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Waarom wel melk?

<< < (43/43)

Christiaan:
Melasse kan je in de natuurwinkel kopen. Het is misschien Amerikaans en heet dan blackstrap molasses. Het is ongeraffineerde suikerstroop, en werkt goed als je dingen die je kookt moet zoeten. Bijvoorbeeld in baked beans, of, in havermoutpap. Het is daarnaast ook nog eens zoutig, wat wel logisch is omdat er dus veel mineralen in zitten.

kittyvandenoever:
 ik wordt er zo vreselijk moe van ,altijd moet je jezelf verdedigen omdat je geen vlees eet.goh hoe kom je zo?nou gewoon;ik heb mijn varken beloofd nooit meer een hap vlees te eten!voel me er goed bij en doe niemand kwaad in tegenstelling tot de "dierenvrienden"die dat aan tafel maar ff vergeten.ik probeer het altijd eerst zo te zeggen en als ze door blijven zeuren geef ik wat voorbeelden over slachtmethodes die ze absoluut niet willen horen want dat vinden ze zo naar(?)zo willen ze niet denken over hetgeen ze onder de neus steken.zeg ook vaak vind vlees zalig!met een kloppend hartje op 4 pootjes om te aaien en te knuffelen.het blijft gewoon jammer dat men geen respect heeft  om zichzelf te vrijwaren vlees te eten

:-X

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie