Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Waarom wel melk?

<< < (7/43) > >>

maud:

--- Citaat van: Cheryl op 31 mei 2004, 21:27:54 --- Zou Jezle alleen hadden kunnen leven zonder eenzaam te zijn dan had ik geen muisjes meer genomen.

--- Einde van citaat ---

Maar waaaaarom kopen  ???  De dierenbescherming heeft genoeg muisjes die een thuis zoeken hoor..

Cheryl:

--- Citaat ---
--- Einde van citaat ---

Maar waaaaarom kopen  ???  De dierenbescherming heeft genoeg muisjes die een thuis zoeken hoor..

--- Citaat ---
--- Einde van citaat ---
Als ik in de buurt muisjes kan vinden die een nieuw tehuisje zoeken dan super graag natuurlijk en heb er ook al voor gekeken en zal morgen naar de asielen in de buurt bellen, die willen ook wel es tamme muizen hebben alleen vervoer is een beetje een probleem en het moeten echt mannetjes zijn en heel jong omdat ze dan makkelijker wennen en ongeveer even oud, het liefst die elkaar al kennen dat geeft minder stress en slaagt het introduceren beter, owja en mogen niet allemaal hetzelfde uitzien want ik moet ze wel uit elkaar kunnen houden en ze moeten natuurlijk gezond en lief zijn voor andere muisjes.

Draek:

--- Citaat van: Cheryl op 31 mei 2004, 21:27:54 ---Klopt dat ik 3 muisjes ga kopen maar ze zijn dan geen produkten dan hoor.
--- Einde van citaat ---
Jawel. Het is een consumentenproduct. Je kan het kopen.

Of je het nou als dier ziet maakt niet uit. Voor de fokker/winkelier is het een product en zo blijft het gezien worden zolang mensen dat kopen. Het is anders als je gewoon muisjes haalt bij een opvang of van een nestje wat er per ongeluk bij iemand is gekomen.

Cheryl:

--- Citaat van: Dragonfly op 31 mei 2004, 21:38:51 ---
--- Citaat van: Cheryl op 31 mei 2004, 21:27:54 ---Klopt dat ik 3 muisjes ga kopen maar ze zijn dan geen produkten dan hoor.
--- Einde van citaat ---
Jawel. Het is een consumentenproduct. Je kan het kopen.

Of je het nou als dier ziet maakt niet uit. Voor de fokker/winkelier is het een product en zo blijft het gezien worden zolang mensen dat kopen. Het is anders als je gewoon muisjes haalt bij een opvang of van een nestje wat er per ongeluk bij iemand is gekomen.

--- Einde van citaat ---

Dat is zo maar dan ziet die fokker/winkelier ze als produkt, niet ik.
Het liefst zou ik ook van iemand anders overnemen hoor in plaats van dat het fokt als produkt dan en zal ook eerst kijken of dat mogelijk is, van iemand anders overnemen.

maud:

--- Citaat van: Cheryl op 31 mei 2004, 21:38:47 ---die willen ook wel es tamme muizen hebben alleen vervoer is een beetje een probleem en het moeten echt mannetjes zijn en heel jong omdat ze dan makkelijker wennen en ongeveer even oud, het liefst die elkaar al kennen dat geeft minder stress en slaagt het introduceren beter, owja en mogen niet allemaal hetzelfde uitzien want ik moet ze wel uit elkaar kunnen houden en ze moeten natuurlijk gezond en lief zijn voor andere muisjes.

--- Einde van citaat ---

mm je stelt wel heel veel eisen!  :o
Jezle is natuurlijk belangrijk maar ik zou echt niet die muisjes kopen.. :eh:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie