Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Waarom wel melk?

<< < (9/43) > >>

maud:

--- Citaat van: Cheryl op 31 mei 2004, 22:04:57 --- toen ik me eerste muisjes in de nieuwe kooi zette wisten ze niet wat ze overkwam, zo blij waren ze.

--- Einde van citaat ---

Dat is geweldig voor ze.. maar ik denk dat ze toch in vrijheid horen.
Verder moet je niet vergeten wat voor praktijken je zal stimuleren.. waar gaan de muisjes heen die niet zo "lief" en klein meer zijn.. etc etc maja  :(

Draek:

--- Citaat van: Maud op 31 mei 2004, 22:09:57 ---waar gaan de muisjes heen die niet zo "lief" en klein meer zijn.. etc etc maja  :(

--- Einde van citaat ---
Als ze te oud worden dan wil niemand ze meer. Dus dan worden ze gevoerd aan slangen of gewoon nek omdraaien en in de prullenbak denk ik zo...

Cheryl:
Tamme muizen kunnen niet in het wild leven, Jezle heeft een grote kooi en kan lekker klauteren en graven en knabbelen.
Dat stimuleren is dan indirect, tot een bepaalde hoogte houd ik er rekening mee wat indirect slecht voor dieren is of dierenleed stimuleerd maar als ik dat zou proberen met alles dan word ik gek en het is ook niet eens te doen. Waarschijnlijk zal ik over een tijd er meer tegen doen maar op het moment niet, sorry maar ik moet ergens de grens leggen en dan is die misschien nu vrij laag maar dat komt omdat ik veel aan me hoofd heb nu.

maud:

--- Citaat van: Dragonfly op 31 mei 2004, 22:19:56 ---
--- Citaat van: Maud op 31 mei 2004, 22:09:57 ---waar gaan de muisjes heen die niet zo "lief" en klein meer zijn.. etc etc maja  :(

--- Einde van citaat ---
Als ze te oud worden dan wil niemand ze meer. Dus dan worden ze gevoerd aan slangen of gewoon nek omdraaien en in de prullenbak denk ik zo...

--- Einde van citaat ---

zoiets dacht ik al.. en het zou me niets verbazen als de verhouding tussen het aantal betaalde muizen en afgekeurde muizen ook nie best is..

Draek:

--- Citaat van: Maud op 31 mei 2004, 22:24:38 ---zoiets dacht ik al.. en het zou me niets verbazen als de verhouding tussen het aantal betaalde muizen en afgekeurde muizen ook nie best is..

--- Einde van citaat ---
Denk dat je dat een beetje kan vergelijken met die kuikentjes in de bioindustrie. Op de lopende band waar mensen ze bekijken en na afkeuring een bak word ingeslingerd om ze te versnipperen.
Alleen dan wat meer handmatiger door de fokker zelf.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie