Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Muizennamen
suussie:
Zylac
Lovelocker:
Had ooit een muis die Knuppel heette, maar dat is Nederlands. Cudgel (engels) Gourdin (frans) Clava (italiaans) Keule (duits) Garotte (spaans) Dat zijn 5 namen :)
Lady d'Arb@ñville:
Parnassus
Tullius
Terentius Afer
Cicero
Catullus
Plinius
Livius
Idéfix
Cheryl:
Origineel zijn ze ja! Hahahahahha. Ik zal een lijst maken met namen en dan de mooiste uitkiezen en geven aan de muis waarbij de naam het best past. Gisteravond viel me wat te binnen, me moeder wilde me een muis op me verjaardag geven maar gelukkig kwam ik er op tijd achter, ze wist niet eens of het een mannetje of vrouwtje moest zijn en ze was van plan die in zo'n dierenwinkeldoosje te geven en zomaar bij Jezle in de kooi zetten kan niet, dat moet gekoppeld worden en daar komt wat tijd in te zitten.
Cheryl:
Het mag! Ik mag van me moeder nog een muisje, dat het er 3 worden weet ze nog niet ;D
Ze wilde eerst nog geen ja of nee zeggen, dinsdag pas als ze weer thuis is maar ze vroeg of ik er wel geld voor had, dat heb ik want voer, kooi en alles heb ik al en toen wilde ze weten hoeveel een muisje kocht, zo'n 50 cent zei ik maar, dat vond ze erg weinig en geloofde me eerst niet dus zei ik 50 tot 95 cent dus toen zei je doet maar, heb er eigenlijk ook geen last van. En me verhaaltje hoe zielig en eenzaam Jezle is wilde ze eerst ook niet geloven maar het mag!! :D :D :D :D
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie