Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Muizennamen

<< < (2/11) > >>

suussie:
Laat ik nu heel toevallig een voornamenboekje hebben, en oud dat dat kreng is! Je gelooft niet wat voor namen er allemaal in staan:

Aalbrecht
Theophanes
Rambertus
Lambertus
Walbrand
Wakker
Vitalianus
Schalk
Seerp
Stoffel
Dino

Misschien heb je wat aan dit lijstje, Cheryl.  ;)

Cheryl:
Dank je voor de namen! Ik zoek meer iets anders dan nederlands, welke taal maakt niets uit, of iets verzonnen.
Jezle heeft ook samen met andere muizen geleefd alleen zijn die inmiddels overleden en nu heb ik alleen Jezle nog, vandaar dat ik vriendjes voor hem ga zoeken.
Met introducties was hij wel altijd lief, met ene was hij gelijk bevriend en sliepen gelijk bij elkaar opgerold in het nestje maar de ander heeft hij eerst een dag aangestaart en boos naar gekeken met als gevolg dat de nieuwe zich een dag niet van de plaats af durfde te komen, hij zat in een hoekje en na een dag waren ze vriendjes.

suussie:
"Dino" vind ik eigenlijk best een grappige naam voor zo'n klein dier als een muis  (is trouwens een Italiaanse naam).

En verder...Onno, Muus ( :D, ook uit dat boekje), Bab, Vladimir, Ezzo, Yuri, Wubbe.

Lady d'Arb@ñville:

Poek

Amarillo:

--- Citaat van: An Megawatje op 29 mei 2004, 22:53:24 ---
Poek

--- Einde van citaat ---

:laugh:

Ik heb trouwens zelf de neiging om alles wat op vier poten loopt, poekie te noemen. Dit tot ergernis van sommige huisdierhouders... :devil:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie