Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Van Nutopia naar Llink

<< < (21/29) > >>

Poek:
De Volkskrant schrijft vandaag:

Llink, de kerverse idealistische omroep, is nog geen drie maanden op televisie, of intern bevechten de betrokkenen elkaar al als ware terriers. Ideologisch gedreven 'dierenactivisten' van het toenmalige Nutopia - een van de twee omroepen waaruit Llink voortkwam - staan volgens ingewijden lijnrecht tegenover de veel pragmatischere programmamakers van Llink.

'Met de verkiezingen in het vooruitzicht willen de dierenactivisten de omroep omvormen tot een verkapt platform voor de Partij voor de Dieren', zo klinkt het. Ze drijven hun wil door, en willen bijvoorbeeld bepalen dat Llink-medewerkers bij zakelijke lunches geen vlees eten. De EO in het kwadraat!'

Christiaan:

--- Citaat van: Poek op 01 december 2005, 21:14:13 ---'Met de verkiezingen in het vooruitzicht willen de dierenactivisten de omroep omvormen tot een verkapt platform voor de Partij voor de Dieren', zo klinkt het. Ze drijven hun wil door, en willen bijvoorbeeld bepalen dat Llink-medewerkers bij zakelijke lunches geen vlees eten. De EO in het kwadraat!'

--- Einde van citaat ---
Hm. Zou onze grote vrind artisjok daar mee van doen hebben?

Draek:
 :o :'(

Stomme dierenactivisten toch!!  ;D ;)

Ik vraag me overigens af wat de LLiNK medewerkers dan voor vlees eten. Is het bioindustrie vlees of biologisch vlees?

Maar het is toch wel niet leuk als dierenactivist bij een zakelijke bespreking waar dan stinkend vlees ligt en men dan nog van je vraagt dat je geconcentreerd bent...

J@n:

--- Citaat van: Poek op 01 december 2005, 21:14:13 ---Ideologisch gedreven 'dierenactivisten' van het toenmalige Nutopia - een van de twee omroepen waaruit Llink voortkwam - staan volgens ingewijden lijnrecht tegenover de veel pragmatischere programmamakers van Llink.
--- Einde van citaat ---

Dat was te voorspelen en daarom verbaast mij dat ook niks.

--- Citaat ---'Met de verkiezingen in het vooruitzicht willen de dierenactivisten de omroep omvormen tot een verkapt platform voor de Partij voor de Dieren', zo klinkt het.
--- Einde van citaat ---

Waarom verbaast mij dat nou niks?

--- Citaat ---Ze drijven hun wil door, en willen bijvoorbeeld bepalen dat Llink-medewerkers bij zakelijke lunches geen vlees eten. De EO in het kwadraat!'

--- Einde van citaat ---

Waarom verbaast mij dat nou eigenlijk niks?

Lovelocker:
Het lijkt me logisch dat men scharrelvlees serveert en Max Havelaarkoffie schenkt.
Als die radicalen het pleit beslechten, is dat gelijk een doodsteek. Wat radicalen meestal vergeten is dat ze vrij weinig mensen vertegenwoordigen. De leden zullen massaal afhaken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie