Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Van Nutopia naar Llink
J@n:
--- Citaat van: Poek op 05 december 2005, 15:50:07 ---Koffeman verdient trouwens 35.000 per jaar voor 2 dagen werken in de week.
--- Einde van citaat ---
Ik vind dat geen uitzonderlijk hoog bedrag voor zo'n functie. Wat ik wel uitzonderlijk vind, is dat ze het nog zo lang met elkaar volgehouden hebben. Het samengaan met DNO was van meet af aan een recipe for disaster. Aan de ene kant programmamakers met idealen en aan de andere kant fanatieke idealisten die het programma alleen maar als exposure voor hun Hogere Doel zien. Probeer de IKON met en de Hofstadgroep te fuseren en er ontstaat een zelfde soort explosief mengsel.
Christiaan:
--- Citaat van: Poek op 05 december 2005, 15:50:07 ---dat het personeel het vertrouwen opgezegd heeft in voorzitter Niko Koffeman,
--- Einde van citaat ---
Dat verbaast mij nou weer niks.
Hoe is hij daar trouwens voorzitter geworden? Hij was toch van Nutopia dat lang niet zo veel leden in heeft gebracht?
Christiaan:
--- Citaat van: J@n op 05 december 2005, 23:22:45 ---
--- Citaat van: Poek op 05 december 2005, 15:50:07 ---Koffeman verdient trouwens 35.000 per jaar voor 2 dagen werken in de week.
--- Einde van citaat ---
Ik vind dat geen uitzonderlijk hoog bedrag voor zo'n functie.
--- Einde van citaat ---
Jaaa, maar als je idealist bent... !
Poek:
--- Citaat van: Lovelocker op 05 december 2005, 22:59:46 ---Deze zin brengt mij opeens op de gedachte: waar is Muis?
--- Einde van citaat ---
"haha, vanwege die niet samenhangende zin van hem?"
-"ja"
-"hij moest meteen aan jou denken ;) "
"nou, das ook nie echt positief zeg"
En nog even on-topic: hier is het anp-bericht.
J@n:
--- Citaat van: Christiaan op 05 december 2005, 23:31:31 ---Jaaa, maar als je idealist bent... !
--- Einde van citaat ---
Ook bij de idealist is de zon het enige dat voor niks opgaat. Ik denk dat mensen als de directeur van de NVB, of die van Wakker Dier of de Dierenbescherming minimaal hetzelfde zo niet nog meer verdienen. Maar goed, laat ik nou niet de advocaat van Koffeman gaan spelen.
Edit: ik denk dat het bedrag alleen maar kinnesinne is. Wordt er met de haren bijgesleept. Volgens mij draait het conflict hierom: (uit het ANP-bericht) "Volgens Van Jole zou dierenbeschermer Koffeman graag zien dat de omroep zich opstelt als een verlengstuk van verschillende dierengroeperingen. Visser heeft zich daar altijd tegen verzet."
Dat "graag zien dat" en "opstelt als verlengstuk van" komt me heel bekend voor. Daarover hebben we hier destijds ook genoeg strijd gehad. Men meende zelfs hier de lakens te moeten uitdelen en op hoge poten te kunnen eisen dat een bepaalde politica met respect bejegend zou worden.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie