Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Van Nutopia naar Llink
Sander:
--- Citaat van: J@n op 05 december 2005, 23:43:13 ---en op hoge poten te kunnen eisen dat een bepaalde politica met respect bejegend zou worden.
--- Einde van citaat ---
Heeft ze het te druk, of alleen tijd om hier te posten als er weer verkiezingen aan zitten te komen?
Of is dat vals gedacht van mij? >:D
Aiko:
Wanneer zijn er in vredesnaam weer verkiezingen in dit land? Komend jaar alweer?
Draek:
--- Citaat van: Christiaan op 05 december 2005, 23:25:06 ---Hoe is hij daar trouwens voorzitter geworden? Hij was toch van Nutopia dat lang niet zo veel leden in heeft gebracht?
--- Einde van citaat ---
Gekozen. En Nutopia heeft de leden gebracht zodat DNO genoeg had om omroep te worden. Anders zou het hun niet gelukt zijn om omroep te worden. En ik geloof dat hun al eens eerder of meer keren hadden geprobeerd.
En met nutopia is het eindelijk gelukt. Nutopia redde het anders ook niet, maar had binnen korte tijd wel redelijk wat leden gekregen.
Draek:
--- Citaat van: Sander op 08 december 2005, 22:06:08 ---Heeft ze het te druk, of alleen tijd om hier te posten als er weer verkiezingen aan zitten te komen?
Of is dat vals gedacht van mij? >:D
--- Einde van citaat ---
Marianne heeft het druk genoeg. Dit forum is denk een beetje tijdsverspilling.... stomme groenlinksers hier ook... :P
Draek:
--- Citaat van: Aiko op 08 december 2005, 22:09:19 ---Wanneer zijn er in vredesnaam weer verkiezingen in dit land? Komend jaar alweer?
--- Einde van citaat ---
In 2006 zijn er in maart ofzo gemeenteraadsverkiezingen. In 2007 in maart provinciale verkiezingen en mei zijn de landelijke verkiezingen.
De PvdD staat nu in de peiling op bijna 2 zetels. Terwijl met de vorige verkiezingen die peilingen altijd zater rond 0,6. Vorige week stonden we op 1,2. Hopen dat we dit keer 1,3 of zo komen.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie