Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Van Nutopia naar Llink

<< < (27/29) > >>

Lovelocker:
Ik verleng mijn lidmaatschap niet: als radioluisteraar heb ik niet veel aan Llink. Het voelt niet echt als bij mij passend. Ik meld mij opnieuw aan bij de VPRO als spijtoptant. Vooral Noorderlicht, daar beleef ik veel aan en Luisterpaal is ook leuk.
Of ik lid-af ben is trouwens even onduidelijk als lid-aan een tijdlang was. Want de administratie is duidelijk niet op orde. Ik kreeg een acceptgiro terwijl ik meen een incasso te hebben afgegeven paar maanden geleden. Nou ja: een evt. incasso-opdracht zal ik intrekken per volgend jaar.

Poek:
De soap gaat verder:

ROTTERDAM Directeur Anna Visser van de
 omroep Llink is ontslagen.De Raad van
 Toezicht heeft vorige week met een
 krappe meerderheid voor haar ontslag
 gestemd,zegt een woordvoerder.

heliofoor:
ik las ook dat het personeel de directeur wél steunde, en haar vertrouwen in de raad van toezicht heeft opgezegd.

soaps, jakkie *schopt llink erg hard*

Poek:
Voorzitter N. Koffeman van de nieuwe, idealistische omroep Llink is vrijwillig opgestapt uit de raad van toezicht. Ook vicevoorzitter W. Etty heeft besloten vrijwillig te vertrekken. Dit maakte Koffeman donderdag bekend.

ANP-bericht.

Zou het nu weer goed komen?

J@n:

--- Citaat van: Poek op 12 januari 2006, 22:23:33 ---
Zou het nu weer goed komen?

--- Einde van citaat ---

Vast. Engijgeleufdah?

Er zijn daar twee kampen die niet door één deur kunnen. Als er een poppetje van de ene kant wordt opgeofferd alsmede een poppetje van de andere kant blijft het nog steeds dringen bij die deur. Misschien dat er even wat lucht komt en dat de rechter zegt: er is wettelijk gezien niks mis met wat Anna Visser gedaan heeft, dus het arbeidscontract is onterecht ontbonden. Maar of dat het einde van de problemen is? Etty en Koffeman zitten dan weliswaar formeel niet meer in het bestuur, maar dat boeit helemaal niet zo. Er zijn genoeg draadjes waar ze aan kunnen trekken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie