Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Van Nutopia naar Llink
Draek:
--- Citaat van: Aiko op 28 juli 2004, 14:39:55 ---Ik heb inmiddels via de conventionele post een nieuwsbrief mogen bekomen. Ze zoeken zielen voor het plaatsnemen in een ledenraad.
Is er iemand die een weet heeft wat dit in de praktijk inhoudt?
--- Einde van citaat ---
democratie :)
maar eh.. dat is geloof om de zoveeltijd bij elkaar komen en dan als vertegenwoordigers van de 'leden' dus beslissingen te kunnen nemen enzo... of iig voorleggen bij het bestuur enzo. tenminste dat denk ik...
Aiko:
Het zal toch wel wat ingewikkelder liggen dan dat? Zou er nog een bepaalde kunde vereist zijn?
Draek:
--- Citaat van: Aiko op 28 juli 2004, 14:59:53 ---Het zal toch wel wat ingewikkelder liggen dan dat? Zou er nog een bepaalde kunde vereist zijn?
--- Einde van citaat ---
Eh.... ja zal wel wat ingewikkelder liggen. Stond daar niks over in bij de nieuwsbrief?
Ik denk dat iedereen op zich wel er in kan, maar je moet eerst het idols traject af natuurlijk :)
Maar je zal denk toch wel wat kwaliteiten als vertegenwoordiger moeten hebben denk ik.
PvdD:
DeNieuwe Omroep NĂștopia mag gaan uitzenden vanaf volgend jaar september. Dat heeft staatssecretaris Medy van der Laan vandaag laten weten. Ik wil alle vegatopiers die ons onvoorwaardelijk hebben gesteund van harte danken. Dank voor het vertrouwen. Vanaf volgend jaar een vegetarisch kookprogramma en serieuze aandacht voor natuur, milieu, dieren- en mensenrechten
Hartelijke groet,
Marianne Thieme
Poek:
Gefeliciteerd. Ik hoorde het op de radio, vreemd genoeg staat het niet op nu.nl. Op de radio hadden ze het wel over 'De nieuwe omroep'. Klopt het dat dat ook de door DNO Nutopia zelf gehanteerde naam is? Die indruk krijg ik op www.denieuweomroep.nl.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie