Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Van Nutopia naar Llink
PvdD:
Uiteindelijk zal er een geheel nieuwe naam komen voor de omroep. De officiele aanvraag voor de zendtijd is gedaan onder de naam de nieuwe omroep (om juridische redenen), maar het gaat om de gefuseerde omroep DeNieuwe omroep NĂștopia.
De Raad van toezicht bestaat ook voor 50% uit Nutopialeden.
PvdD:
--- Citaat van: Aiko op 24 juli 2004, 01:42:22 ---Ik had mij ook aangemeld. Een jaar geleden alweer, gok ik? Nog wel ooit een melding gekregen dat ze gingen samenwerken (toch? Of het was iets anders...). Sindsdien niets meer van gehoord, niets afgeschreven ook.
Nouja, of men wil mijn soort niet als lid, of ik ben in de vergetelheid geraakt.
--- Einde van citaat ---
We hebben als vrijwilligers die enorme administratie moeten zien te bolwerken. Dat was een hels karwei kan ik je uit persoonlijke ervaring vertellen. Ik kan mij voorstellen dat we leden verkeerd hebben geadministreerd of over het hoofd hebben gezien.
Zou je de moeite willen nemen je opnieuw aan te melden? Dit keer bij www.denieuweomroep.nl. hoe meer leden we krijgen, hoe sneller we een A-status kunnen krijgen en dus meer zendtijd!
Lovelocker:
De Nieuwe Omroep Nutopia dat klinkt echt niet...ruikt naar ongewassen geitewollen sokken en dat kan ik weten. Trouwens afgekort NON :-\
Nutopia alleen associeer ik hardnekkig met hazelnootpasta.
De Nieuwe Omroep vind ik eigenlijk wel oke.
Is het erg om de naam Nutopia in te leveren?
Schrijf anders een wedstrijd uit voor een nieuwe naam...geeft gelijk een hoop, deels gratis reclame.
Selly:
in alle stukjes in de pers zie ik echt nergens nutopia staan, alleen DNO
Aiko:
--- Citaat van: PvdD op 19 november 2004, 13:26:44 ---Vanaf volgend jaar een vegetarisch kookprogramma [...]
--- Einde van citaat ---
Ah, Selly en Bart op tv?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie