Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Van Nutopia naar Llink

<< < (6/29) > >>

J@n:

--- Citaat van: Aiko op 19 november 2004, 22:39:41 ---
--- Citaat van: PvdD op 19 november 2004, 13:26:44 ---Vanaf volgend jaar een vegetarisch kookprogramma [...]

--- Einde van citaat ---

Ah, Selly en Bart op tv?

--- Einde van citaat ---

Dat Selly en Bart ooit op tv gaan komen staat vast, maar het lijkt me niet heel waarschijnlijk dat dat bij DNO/Nutopia zal zijn. Maar dat is mijn persoonlijke inschatting, want sinds het samenwerkingsdebacle van begin dit jaar hebben we het niet meer gehad over het kookprogramma van Nutopia.

Achtergrond: er zijn voor jouw komst naar dit forum samenwerkingsplannen geweest tussen Nutopiƫrs en Vegatopiƫrs, maar het begon al vrij snel vrij heftig te botsen tussen beide partijen. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik denk nog steeds niet met veel plezier aan die tijd terug en vind het een verstandige beslissing dat we destijds ieder ons weegs zijn gegaan.

Lovelocker:
Dat klinkt niet erg utopisch...  :-\ Is er reden om mijn lidmaatschap op te zeggen?

Christiaan:
Dat heeft te maken met de fanatieke manier waarop hier toendertijd de PvdD en Nutopia door een aantal forumgebruikers, min of meer verbonden aan die organisaties, aan de man werd gebracht. Dat vonden wij niet zo leuk, maar ze gingen er wel mee door. En tegelijk wilden ze wel met ons samenwerken voor een kookprogramma op Nutopia. Dat was een beetje dubbel. Daarnaast geeft dat fanatieke ook wel weer aan hoe de insteek van Nutopia was, en Vegatopia is toch wel een stukje relaxter. En wij hadden toen niet het idee dat dat zou kunnen werken, laat staan dat we zouden kunnen heerschen.

En dan houdt het op.

Christiaan:
Kreeg van de week een stemformulier voor DNO Nutopia in de bus. Ik had begrepen dat mijn lidmaatschap eerst voor een jaar zou zijn maar nu vrees ik toch dat ik er voor langer aan vast zit. Hoe kom ik er van af?

Draek:

--- Citaat van: Christiaan op 24 januari 2005, 23:46:41 ---Kreeg van de week een stemformulier voor DNO Nutopia in de bus. Ik had begrepen dat mijn lidmaatschap eerst voor een jaar zou zijn maar nu vrees ik toch dat ik er voor langer aan vast zit. Hoe kom ik er van af?

--- Einde van citaat ---

Even bellen/mailen dat je je lidmaatschap op wilt zeggen enzo?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie