Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Van Nutopia naar Llink

<< < (7/29) > >>

Aiko:
Ik heb het stemformulier ook. Tja, geen idee op wie ik stemmen moet, ik zie alleen wat namen en plaatsnamen, geen korte tekst waar iemand voor staat met of zonder nietszeggende lozen kreten en cliché's. Zo in ieder geval voor mij geen reden om iemand eruit te halen en te nomineren. Voorhetzelfde geld is het een ontzettende klojo die ik aan het nomineren ben; dat wil ik niet op mijn geweten hebben, natuurlijk. Aiko gaat dus fijn niet stemmen, scheelt ook nog eens een postzegeltje voor hen!

Ik heb al maanden een emailadres van iemand daaro bij Nutopia. Gekregen via een medestudent die weer zijdelings en via via weet dat men daar schijnt zit te wachten op open sollicitaties. Misschien dat ik toch eens even wat van mij wil en moet laten horen... (of toch maar eerst even proberen als boswachter of treinconducteur?).

Lovelocker:
Ik had hetzelfde: het slaat nergens op deze manier van stemmen. Of je moet toevallig iemand kennen en dat is ook niet fair.
Nou ja: wel twee radioprogramma-ideeen ingestuurd: milieuvriendelijk tuinieren natuurlijk en "life" meekoken met een Nutopia-kok op de radio. Van tevoren moet men melden wat je in huis dient te halen(bijvoorbeeld in de aflevering ervoor melden, of op de website van Nutopia e.d.) en dan koken tijdens de uitzending...met de kok mee dus. De volgende aflevering kunnen mensen dan evt. melden hoe het gegaan is en hoe het smaakte.

Draek:

--- Citaat van: Lovel¤cker op 25 januari 2005, 17:40:57 ---Ik had hetzelfde: het slaat nergens op deze manier van stemmen. Of je moet toevallig iemand kennen en dat is ook niet fair.
--- Einde van citaat ---

Waren die personen niet voorgesteld bij een of andere ledenbijeenkomst?

Ik heb ook nog wel een tv-programma idee. Ga ik ook eens opsturen.

Poek:
In de Volkskrant van dit weekend een paginagroot artikel over De Nieuwe Omroep. Nutopia wordt 1 keer genoemd...

Draek:
En waar gaat het artikel over?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie