Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Van Nutopia naar Llink

<< < (15/29) > >>

Kiwi:
En daarom schreef Lovelocker al eerder:

--- Citaat van: Lovelocker op 05 september 2005, 09:45:25 ---Het was wel een heeeeeeel lange tijd oorverdovend stil, terwijl men toch de emailadressen heeft. Vind ik niet zo netjes. Het was mij bijv. totaal onbekend dat ze van start gegaan waren.....
--- Einde van citaat ---

Ze hadden dus ook even een mailtje kunnen sturen aan de leden van wie ze een mailadres hebben, om hen even op de site te wijzen bijvoorbeeld.

Draek:

--- Citaat van: Kiwi op 06 september 2005, 19:14:46 ---En daarom schreef Lovelocker al eerder:

--- Citaat van: Lovelocker op 05 september 2005, 09:45:25 ---Het was wel een heeeeeeel lange tijd oorverdovend stil, terwijl men toch de emailadressen heeft. Vind ik niet zo netjes. Het was mij bijv. totaal onbekend dat ze van start gegaan waren.....
--- Einde van citaat ---

Ze hadden dus ook even een mailtje kunnen sturen aan de leden van wie ze een mailadres hebben, om hen even op de site te wijzen bijvoorbeeld.

--- Einde van citaat ---

Oh.. had beter moeten lezen :) Maar..eh... ontvang je de nieuwsbrief niet? Kon je bij opgeven aangeven of je die wilde ontvangen. Anders moet je even je emailadres invullen op hun website. Dan krijg je die voortaan weer wel.

Marizzie:
Het was ergesns deze week op 3fm voor het eerst op de radio. 's avonds laat geloof ik. Ik vond het echt slecht, vooral de dj. Natuurlijk was het wel haar eerste radiouitzending maar toch... Ze herhaalde alles tien x en kwam over als een domme doos. Ze hadden het net zo goed veronica kunnen noemen ;)

Draek:
ze was zenuwachtig... zei ze. Maar idd.. twee tellen geluistert en vond haar ook nog niet goed overkomen.
Maar goed. Het is de start. Het moet groeien.

Marizzie:
indd, dus wie weet.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie