Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Van Nutopia naar Llink

<< < (20/29) > >>

Annemieke:
Beetje eng dat je dat vindt DF.

Aiko:
Zo, Aiko heeft de centen nog niet overgemaakt, en of het nog gaat gebeuren... Hij was al niet te spreken over het feit dat hij een jaar lang (?) niets gehoord had. Maar dit is natuurlijk ook niet zo fraai, als ik het zo lees. Of komt er een heel specifieke boodschap uit die programma's? Daarbij vrees ik dat je bestookt gaat worden met onzintroep, zoals Groenlinks en andere stichtingen dat zo goed kunnen. De ene folder en smeekbede om geld na de andere. Laat dan maar, denk ik dan. Ik sta er erg wantrouwend tegenover.

Lovelocker:
Men is heel dom omgegaan met de mensen die Llink mogelijk hebben gemaakt. En waarschijnlijk is men zich nu dood geschrokken door de tegenvallende respons. Je zou ze het voordeel van de twijfel kunnen gunnen en het op startproblemen gooien.
Ik vraag me af of dit nog goed gaat komen. 1 brief of mailtje tussendoor...was waarschijnlijk genoeg geweest.

J@n:
Maar wat is jullie probleem nou precies? Ik wil niet de advocaat van Llink spelen, maar wat boeit het nou dat ze geen briefje de deur hebben uitgedaan? Die mensen moesten een omroep uit de grond stampen en hadden wel wat anders aan hun hoofd.

Dat het geen vegetarische omroep ging worden was al van meet af aan duidelijk en dat het niet per se een superdiervriendelijke omroep zou worden, stond vanaf de fusie ook wel vast. Nutopia leverde maar een handjevol van de benodigde 50.000 leden. De rest kwam van DNO dat zich veel meer bezighield met ontwikkelingshulp, sociale rechtvaardigheid en milieu.

Lovelocker:
Ik heb geen probleem, niet echt. Maar ik ben bang dat Llink het heeft. Tja.....per email wist men veel leden te vinden aanvankelijk. Het had toch niet zoveel moeite geweest 1 of 2 keer over de stand van zaken te berichten? Jij bent daar meer in thuis dan ik, maar volgens mij kan de hele bups in 1 klik weg.
Je krijgt de indruk dat je alleen goed bent om te "schuiven", al dan niet terecht, waarschijnlijk half terecht. De incassomachtiging was bovendien voor "onbeperkte tijd". Ik had liever eenmalig voor een jaar overgemaakt. Ben vast niet de enige daarin.
Maar wat ik zei: voordeel van de twijfel. De laatste tijd heb ik weer meer met de VPRO. Dat speelde ook mee. Had ik opgezegd voor Nutopia. Wil mijn lidmaatschappen liever wat meer beperken dan uitbreiden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie