Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Zuivel en verkoudheid
Mysteriaaa:
--- Citaat van: Sam op 08 maart 2004, 10:50:16 ---De volgende opmerking kom ik het vaker tegen: mensen die geen zuivel gebruiken worden minder snel verkouden. Dit wordt dan onderbouwd met het feit dat zuivel (met name melk) slijmvormend is etc. (...)
--- Einde van citaat ---
Ik kan niet zeggen dat melkprodukten bij mij een verkoudheid direct gaan veroorzaken, maar ik krijg wel meer last van mijn asthma voor een paar dagen als ik zuivel eet...
' nique
smikkeltje:
ik doe niet aan zuivel maar ben wel heeeel vaak verkouden. helaas.
Lovelocker:
Sander: jij hebt een stellige mening en ziet overal bewijs in voor die mening. Het is het meest geschikte tijdstip voor virussen momenteel (diverse redenen). Willem geeft gewoon een nuchtere visie weer.
Sander:
--- Citaat van: Lovelocker op 15 december 2005, 22:39:12 ---Sander: jij hebt een stellige mening en ziet overal bewijs in voor die mening.
--- Einde van citaat ---
Nee, er ìs duidelijk bewijs en ik heb daar een stellige mening over, da's net wat anders.
:P
Draek:
Meiden van de Wit, zo goed als helemaal gesponsord door de NZO. (en het heeft nog gewerkt ook om zuivel te promoten volgens hun resultaten). 'De Dijkgraaf' komt ook nog op tv en die serie is ook door NZO gesponsord.
En weer een nieuwe opvolger op de leerstoel in wageningen Prof.dr.ir. Lisette de Groot. Een leerstoel gesponsord door NZO. Zij heeft als leeropdracht Voedingsfysiologie met bijzondere aandacht voor het verouderingsproces en de oudere mens. En tuurlijk objectief.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie