Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Zuivel en verkoudheid
bienne:
--- Citaat van: Miriam op 05 april 2006, 23:38:51 ---Ik lust geen melk, en eet ook zelden yoghurt of andere zuivel, maar heb altijd een snotneus (in de winter) ???
--- Einde van citaat ---
Je wordt verkouden door een virus en niet door eten, er zijn er meer dan 200. en dat krijg je door intiem contact met iemand die verkouden is, bijv de handschudden. De ene is daar gewoon wat gevoeliger voor ( bij mij is het bovenste deel in mijn neus versmalt, dus alle rommel blijft sneller hangen). Van eten wordt je niet verkouden...
Selly:
--- Citaat van: bienne op 07 april 2006, 17:11:39 ---
--- Citaat van: Miriam op 05 april 2006, 23:38:51 ---Ik lust geen melk, en eet ook zelden yoghurt of andere zuivel, maar heb altijd een snotneus (in de winter) ???
--- Einde van citaat ---
Je wordt verkouden door een virus en niet door eten, er zijn er meer dan 200. en dat krijg je door intiem contact met iemand die verkouden is, bijv de handschudden. De ene is daar gewoon wat gevoeliger voor ( bij mij is het bovenste deel in mijn neus versmalt, dus alle rommel blijft sneller hangen). Van eten wordt je niet verkouden...
--- Einde van citaat ---
Maar een snotneus hoeft niet perse verkoudheid te zijn.
bambi:
precies: je wordt van eten niet verkouden, maar het kan wel invloed hebben op je slijmvliezen!
Miriam:
--- Citaat van: bienne op 07 april 2006, 17:11:39 ---
*snip* intiem contact *snip* bijv de handschudden *snip*
--- Einde van citaat ---
:heehee:
Miriam:
--- Citaat van: bambi op 07 april 2006, 18:00:25 ---precies: je wordt van eten niet verkouden, maar het kan wel invloed hebben op je slijmvliezen!
--- Einde van citaat ---
Ja, misschien had ik het wat duidelijker moeten zeggen ;) Komtie dan: ik drink dus geen melk want dat lust ik niet, en yoghurt e.d. kan je de keren dat ik dat eet op een hand tellen.. en toch heb ik altijd veel last van snot en slijm (eeew!) enzo... :-\ (maar misschien wordt dat dan nog wel erger als ik meer zuivel eet... het zegt dus eigenlijk verder niks... ik ga die proef in ieder geval niet doen :))
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie