Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Eetmeter
Eline:
Bij mij is het ook nooit goed. Denk dat je al heel nauwkeurig moet eten om alle balkjes groen te krijgen. (en dan is het niet meer leuk :P)
Hizikigrrrl:
Het beste is om het uit eten te halen, maar omdat veel mensen dat niet redden is een multi-supplement wel zo handig.
Overigens kan je soms door een aantal voedingsmiddelen aan te passen al veel meer nutrienten binnenkrijgen, dat hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. Als je het leuk vindt, mag je hier wel je eetpatroon posten en dan kunnen we met je meekijken wat je zou kunnen veranderen.
chinoiseries:
--- Citaat van: Eline op 05 september 2010, 14:36:41 ---Bij mij is het ook nooit goed. Denk dat je al heel nauwkeurig moet eten om alle balkjes groen te krijgen. (en dan is het niet meer leuk :P)
--- Einde van citaat ---
Inderdaad! xD Ik ben nu al meer m'n eten aan het loggen dan genieten van mijn eten!
Ik zal het de rest van de week ook nog even volhouden en dan mijn resultaat hier posten. Heb uit vrees idd gisteren en eergisteren uiteindelijk maar een multi genomen. Heb helemaal niet het gevoel dat ik te weinig of niet gevarieerd genoeg eet, maar dat mogen jullie aan het eind van de week oordelen (na de krokettenmeet? Ja! Na de krokettenmeet :P)
Kiwi:
Het lukt mij tot nu toe aardig, alle vakjes op groen (alleen B12 niet, maar dat weet ik en ondervang ik met een pilletje). Het enige wat daarnaast vaak in het rood springt is natrium. Waarschijnlijk komt dat door het brood wat ik eet, maar om nu zoutloos brood te gaan eten.... :nooo:
haantje:
--- Citaat van: Kiwi op 06 september 2010, 22:28:35 ---nu zoutloos brood te gaan eten.... :nooo:
--- Einde van citaat ---
:-X Getsie!
Ik vrees dat bij de gemiddelde Nederlander het natrium in rood zit, bij mij ook helaas.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie